Jeg kan også til voksne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
9 svar
12 synes godt om
1. januar 2016

lineog4

Ville bare lige vise jeg også kan sy til voksne. Har jeg ikke gjort længe fordi jeg er sur på min krop, og hele mit skab bugner af fantastisk tøj jeg alligevel ikke kan passe så hvorfor lave mere? Men nu skal det være løgn, jeg vil også sy til voksne og i starten må jeg jo så enten sætte det til salg eller gemme det til bedre tider.

Så et nyt år, en ny start, lave om på vaner så derfor blev en kjole færdig og sat til salg på Facebook side og hvis den ikke bliver solgt, ja så får jeg forhåbentlig krop til den til næste nytår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

serinasmor

lineog4 skriver:

Ville bare lige vise jeg også kan sy til voksne. Har jeg ikke gjort længe fordi jeg er sur på min krop, og hele mit skab bugner af fantastisk tøj jeg alligevel ikke kan passe så hvorfor lave mere? Men nu skal det være løgn, jeg vil også sy til voksne og i starten må jeg jo så enten sætte det til salg eller gemme det til bedre tider.

Så et nyt år, en ny start, lave om på vaner så derfor blev en kjole færdig og sat til salg på Facebook side og hvis den ikke bliver solgt, ja så får jeg forhåbentlig krop til den til næste nytår 

Den er fin  

Kan dog ikke passe den her heller - før tidligst i august ... 

Anmeld Citér

1. januar 2016

alenemor42

Hvor er du altså bare dygtig 

Den er super lækker 

Anmeld Citér

1. januar 2016

elskeratværemor

Wow siger jeg bare... den er rigtig fed, hvis jeg selv havde en kjole krop havde jeg købt den, men det må desværre også først blive tidligst senere på året

Anmeld Citér

1. januar 2016

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Den er godt nok flot 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Karina84

Er det din egen fb-side du sælger på? Er da lidt nysgerrig, da jeg synes du syer nogle rigtig fine kjoler 

Anmeld Citér

1. januar 2016

lineog4

Karina84 skriver:

Er det din egen fb-side du sælger på? Er da lidt nysgerrig, da jeg synes du syer nogle rigtig fine kjoler 

Det var det, men har nu lavet en Facebook side så mine venner ikke konstant skulle se på tøj   Og så den kunne blive offentlig. Den hedder ByLine til grinebidere. 

Tror det her link virker:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1097431106942810&id=1095122787173642&substory_index=0

Anmeld Citér

1. januar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du laver de fedeste ting!

Hvorfor laver du ik bare så du selv ka passe dem?

Jeg troede i flere år at jeg ik havde "kjolekrop" men har længe drømt at gå med kjole, når vi sku være fine, så jeg bestemte mig for at NU havde jeg altså kjolekrop og tog på jagt og prøvede en miliard milion kjoler og fandt så endelig noget jeg ku li.

Nu går jeg altid i kjole, når vi ska noget særligt eller om sommeren, når det er kjolevejr.... Og jeg er altså en str 48.. Vh stine

Anmeld Citér

1. januar 2016

Leneur

serinasmor skriver:

Den er fin  

Kan dog ikke passe den her heller - før tidligst i august ... 

Tillykke...

Anmeld Citér

1. januar 2016

lineog4

StineW79 skriver:

Du laver de fedeste ting!

Hvorfor laver du ik bare så du selv ka passe dem?

Jeg troede i flere år at jeg ik havde "kjolekrop" men har længe drømt at gå med kjole, når vi sku være fine, så jeg bestemte mig for at NU havde jeg altså kjolekrop og tog på jagt og prøvede en miliard milion kjoler og fandt så endelig noget jeg ku li.

Nu går jeg altid i kjole, når vi ska noget særligt eller om sommeren, når det er kjolevejr.... Og jeg er altså en str 48.. Vh stine

Går faktisk ofte med kjoler eller gjorde - nu er det sorte plasticposer look a like  

Ideen er jeg har givet mig selv et år til at finde mig selv eller rettere min krop igen (den er forsvundet på de sidste to år), og så er jeg simpelthen for nærig til at bruge penge på tøj til mig selv. Men du har da ret hvorfor ikke lave noget lækkert til mig selv som jeg er nu? Men det kommer ikke til at ske desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.