Babyliss curl secret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2015

Annemette07

God aften damer :-)

er der nogen som har prøvet dette krøllejern som har glat hår det normalt ikke kan holde krøllerne fra et almindelig krøllejern? Kan I holde de her krøller i håret mere end en halv time/time? Og hvor lang tid skal man forvente at det tager at krølle hår der går ned til bh kanten ? :-)

jeg har overvejet det, men synes det er mange penge hvis krøllerne alligevel ikke kan blive i mit hår mere end en halvtome/tome :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Fremad

Annemette07 skriver:

God aften damer :-)

er der nogen som har prøvet dette krøllejern som har glat hår det normalt ikke kan holde krøllerne fra et almindelig krøllejern? Kan I holde de her krøller i håret mere end en halv time/time? Og hvor lang tid skal man forvente at det tager at krølle hår der går ned til bh kanten ? :-)

jeg har overvejet det, men synes det er mange penge hvis krøllerne alligevel ikke kan blive i mit hår mere end en halvtome/tome :-)

Jeg har.. men må erkende at jeg ikke var imponeret over det... de var væk igen med det samme.. jeg har også glat hår.

Jeg gik ihvertfald fra at bruge penge på det 

Anmeld Citér

31. december 2015

incognito

Det er en god idé at bruge et stylingprodukt til håret når du laver krøller - du kan få nogen der er specielt til når der laves krøller. Så kan det nok godt holde Jeg har før brugt den Babyliss og det virker fint.

Anmeld Citér

31. december 2015

Chris87

Jeg har det

Virker helt fint på mig og jeg har rigtig tykt hår, mine krøller holder en hel dag - eneste jeg bruger er lige en smule hårspray

Anmeld Citér

1. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan anbefale et keglekrøllejern. Jeg har MEGET tykt (tungt) hår og men en smule hårspray holder de hele dagen. Alternativt kan du bruge lidt krøllecreme inden du krøller håret. Så holder de også

Anmeld Citér

1. januar 2016

Bebsen

MummiT skriver:

Jeg kan anbefale et keglekrøllejern. Jeg har MEGET tykt (tungt) hår og men en smule hårspray holder de hele dagen. Alternativt kan du bruge lidt krøllecreme inden du krøller håret. Så holder de også

Hvad er et keglekrøllejern?

Anmeld Citér

1. januar 2016

Krydserfingre

Jeg har det og det er virkelig godt! Men bruger altid meget meget spray bagefter - men så holder det også i 3 dage! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

1. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Bebsen skriver:

Hvad er et keglekrøllejern?

Det er sådan et her 

http://smarthair.dk/?vf=view_category_product&FirstItem=0&vm=25817&pm=25817%A4p613582&vi=613582

Du vikler en tot omkring og holder den ca 30 sekunder og slipper. Så har du en krølle. Det giver nogle mere naturligt udseende krøller, fordi de varierer i størrelse.

Jeg er i hvert fald glad for mit

Anmeld Citér

1. januar 2016

Bebsen

MummiT skriver:

Det er sådan et her 

http://smarthair.dk/?vf=view_category_product&FirstItem=0&vm=25817&pm=25817%A4p613582&vi=613582

Du vikler en tot omkring og holder den ca 30 sekunder og slipper. Så har du en krølle. Det giver nogle mere naturligt udseende krøller, fordi de varierer i størrelse.

Jeg er i hvert fald glad for mit

Tak  det bliver vist sådan et jeg skal have 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.