Amning ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. december 2015

Tullefreja

Hvor længe spiser jeres baby hos jer når i ammer ? Og hvor gamle er de ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var en turbo spiser, der klarede amning på højest 15 min pr amning. Sådan var det helt fra hun lærte at amme, da hun var ca 1-2 uger gammel. Inden da fik hun sonde.

Alberte tog sig god tid og var hele vejen igen ca 30-45 min pr amning. Vh stine

Anmeld Citér

30. december 2015

Tullefreja

StineW79 skriver:

Thea var en turbo spiser, der klarede amning på højest 15 min pr amning. Sådan var det helt fra hun lærte at amme, da hun var ca 1-2 uger gammel. Inden da fik hun sonde.

Alberte tog sig god tid og var hele vejen igen ca 30-45 min pr amning. Vh stine

Min datter spiser mellem 15-30 min og så falder hun i søvn hun har lidt  gulsot så ved ikke im det har noget at gøre med hinanden 

Anmeld Citér

30. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Tullefreja skriver:

Min datter spiser mellem 15-30 min og så falder hun i søvn hun har lidt  gulsot så ved ikke im det har noget at gøre med hinanden 

Både thea og alberte har haft gulsot. Thea pga for tidlig fødsel og alberte fik det bare.

Vi fik at vide at self var amning godt, og så længe de virkede kvikke og tilfredse når de var vågne, så sku vi ellers bare sørge for at de fik masser af lys. Gerne dagslys. Længen på amningen havde ik nogen indvirkning!

Hvor gammel er hun? Ska i evt til kontrol igen, ellers så tjek med jeres sundhedsplejerske. Vh stine

Anmeld Citér

30. december 2015

modesty

Tullefreja skriver:

Hvor længe spiser jeres baby hos jer når i ammer ? Og hvor gamle er de ? 

Min søn spiste meget kort tid. Da han var nyfødt og det første halve års tid 5-10 minutter pr. måltid. Derefter lidt længere.

Han faldt også altid i søvn under/efter måltiderne de første par uger - han havde også gulsot.

Han har altid taget fint på, på trods af de korte amninger, men nøj hvor jeg bekymrede mig meget de første par måneder, om han nu fik nok.

Anmeld Citér

30. december 2015

Tullefreja

StineW79 skriver:

Både thea og alberte har haft gulsot. Thea pga for tidlig fødsel og alberte fik det bare.

Vi fik at vide at self var amning godt, og så længe de virkede kvikke og tilfredse når de var vågne, så sku vi ellers bare sørge for at de fik masser af lys. Gerne dagslys. Længen på amningen havde ik nogen indvirkning!

Hvor gammel er hun? Ska i evt til kontrol igen, ellers så tjek med jeres sundhedsplejerske. Vh stine

Sofie er 6 dage vi var til kontrol igår med det og der var talet faldet så de behøvede ikk at se os mere men hvis hun blev mere træt og sådan så sku vi selvfølgelig kontakte dem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.