hvor hurtig skal pencilin virke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

957 visninger
9 svar
9 synes godt om
30. december 2015

Anonym trådstarter

startet mandag eftermiddag nåde at få 2 ud af 3 piller om dagen... men kan ikke mærke virkning endnu? bliver lidt utålmodig da det snart er 14 dage jeg har været ramt!! så kære kvinder giv mig lige lidt visdom hvor hurtig plejer sådan noget at virke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

startet mandag eftermiddag nåde at få 2 ud af 3 piller om dagen... men kan ikke mærke virkning endnu? bliver lidt utålmodig da det snart er 14 dage jeg har været ramt!! så kære kvinder giv mig lige lidt visdom hvor hurtig plejer sådan noget at virke?

Sidst jeg fik penicillin gik der 2-3 dage før der var nogen virkning. Men det er jo svært at svare på når man ikke ved grunden til penicillin kuren. Jeg fik den for betændelse i en tandrod som var trukket ud i kæben, efter kuren blev tanden trukket ud, det var en lettelse 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Sidst jeg fik penicillin gik der 2-3 dage før der var nogen virkning. Men det er jo svært at svare på når man ikke ved grunden til penicillin kuren. Jeg fik den for betændelse i en tandrod som var trukket ud i kæben, efter kuren blev tanden trukket ud, det var en lettelse 

halsbetændelse. kæbepandehulebetændelse

Anmeld Citér

30. december 2015

Julemusen

Anonym skriver:

halsbetændelse. kæbepandehulebetændelse

Det er forskelligt fra person til person  da jeg var hårdt ramt af kæbe og pandehule betændelse tog det 5 dage før det hjalp og måtte tage to gange pencilin kurer i træk for at få helt bugt med det.

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

håber snart det er væk eller bliver bedre så jeg kan få mit hoved tilbage igen  :/ holder mig indendøres imorgen alt den larm er vildt ubehageligt glemte at skrive jeg også har mellemøres betændelse og  lidt lyd følsom pt

Anmeld Citér

30. december 2015

Abracadabra

Det kommer selvfølgelig an på, om det er en reel bakteriel infektion. Typisk bliver man meget raskere indenfor de første par dage (men altså ikke timer!). 

Hvis det er virus, virker penicillin slet ikke, og man må vente på, at kroppen selv bekæmper infektionen. 

Anmeld Citér

30. december 2015

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Hvilken penicillin får du? 

Umiddelbart, så burde du mærke en bedring mht halsbetændelse (hvis det er bakterier), men kæbe-pandehulebetændelse kan være rigtig svært at behandle fordi det er et hulrum. Der skal ofte høj dosis på alm penicillin, eller en anden type antibiotika til, før det forsvinder. 

Anmeld Citér

30. december 2015

Sedigfor

Her plejet det først at ske når jeg er færdig men så går det os hurtig

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

weee er symptom fri idag ingen smerter i ansigtet eller trykken penicillinen virker wup wup godt nytår til alle

Anmeld Citér

2. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

startet mandag eftermiddag nåde at få 2 ud af 3 piller om dagen... men kan ikke mærke virkning endnu? bliver lidt utålmodig da det snart er 14 dage jeg har været ramt!! så kære kvinder giv mig lige lidt visdom hvor hurtig plejer sådan noget at virke

Fejl, undskyld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.