Puslebord hvorhenne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.367 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Happy

Hej, er der nogen der har en god ide til hvor jeg kan få et lidt utraditionelt puslebord henne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

LauraLW

Happy skriver:

Hej, er der nogen der har en god ide til hvor jeg kan få et lidt utraditionelt puslebord henne ?

Hvad mener du med utraditionelt?

Personligt køber vi nok et småt et fra ikea, da vi ikke har så meget plads... ville dog ønske at jeg havde plads til en kommode af en slags.

Anmeld

22. september 2009

Happy

Jeg mener et der ikke lige er fra Ikea eller en baby butik, vores kommende børneværelse er stort så det gør ikke noget at det er et større ét med plads nedenunder.

Anmeld

22. september 2009

LauraLW

Happy skriver:

Jeg mener et der ikke lige er fra Ikea eller en baby butik, vores kommende børneværelse er stort så det gør ikke noget at det er et større ét med plads nedenunder.

Nu kender jeg jo ikke jeres stil, men hvad med at designe og bygge selv. Evt af gasbeton eller lign, så det bliver lidt råt... det kan jo males. og så en fed plade på.

Anmeld

22. september 2009

trine1989

nu er jeg ikke lige gravid endnu men har da tænkt på hvordan jeg vil have børneværelset
jeg har tænkt mig at købe skabe og kommoder i genbrug og så slibe og male dem.
tror at man kan finde et fint skab/kommode som man kan ligge noget film på  så overfladen er blank og nem at tørre af og så mangler man bare puslepude og halefad  
og så kan man jo bruge fantasien til dekoration af kommoden

Mange hilsner Trine

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg ville da også anbefale at finde en lækker gammel kommode og sætte den i stand... evt. sætte en pusleramme på, hvis ikke kommodefladen er stor nok til at der kan ligge en puslehynde

Så en fed gammel kommode, måske med lækre træudskæringer!?

knus Caroline 17+4

Anmeld

22. september 2009

Henriette72

LauraLW skriver:

Hvad mener du med utraditionelt?

Personligt køber vi nok et småt et fra ikea, da vi ikke har så meget plads... ville dog ønske at jeg havde plads til en kommode af en slags.

Vi har det her fra Ikea. Dog er der en skuffe mere i vores. Ved ikk om det er fordi den er 3 år gammel men vi har været rigtig glade for vores. Nu har vi så taget pusledele af og den fungerer som kommode.

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S19847862

Knus

Anmeld

22. september 2009

Happy

Tak for jeres råd, nogen ideer til hvor jeg kan få sådan en gammel kommode med udskæringer?

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Happy skriver:

Tak for jeres råd, nogen ideer til hvor jeg kan få sådan en gammel kommode med udskæringer?

loppe-/kræmmermarkeder, genbrugsbutikker, antikvitetshandlere

Anmeld

22. september 2009

CharlotteG

Hej

Vi har lavet vores puslebord af en gammel kommode. Vi har slebet den ned og malet den  hvid.

Og vi har købt den på DBA.

Charlotte (Uge 36+ 3)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.