April barn tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2015

Anonym trådstarter

1. Hej piger Jeg har termin d.7 april og jeg er i gang med at købe tøj og der er jo en masse gode tilbud! Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal købe da vejret i April jo kan svinge vildt meget. Basis tøj som bodystocking, strømper, og lange trøjer har jeg købt men hvad jeg skal købe af overtøj er jeg i tvivl om - Fx til hjemturen i bilen. Hvad gør i andre?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej 

Vi fik vores pige i maj måned. Men hun havdeikke overtøj på. Hun hvadr en natdragt på sådan en med fødder på og en hue. På hjem tur pakker du babyen bare godt ind i dyn. Vi køret i bil og de første par uger er Men næsten hjemme hele tiden ���� hud mod hud. Så vente med at købe det ��

Anmeld Citér

30. december 2015

Vik

Min dreng er fra maj i år. Han er en varm baby. Vi brugte L/æ body og tynde bløde bukser til han fra starten. Til piger er det fantastisk med leggings og body.

bluser er vi ikke så begejstret for hellere ikke nu når han er næsten 8 måneder.

overtøj havde vi en del af både fleecedragt, tynd zip trøje og lidt tykkere ala sweatshirt bare med lynlås og tynd bomuldhue. 

Vi haft både Molo og hummel fleecedragt og var mest glad for hummel da Molo var for varm til os.

Anmeld Citér

30. december 2015

lillespir26

Anonym skriver:

1. Hej piger Jeg har termin d.7 april og jeg er i gang med at købe tøj og der er jo en masse gode tilbud! Jeg er dog i tvivl om hvad jeg skal købe da vejret i April jo kan svinge vildt meget. Basis tøj som bodystocking, strømper, og lange trøjer har jeg købt men hvad jeg skal købe af overtøj er jeg i tvivl om - Fx til hjemturen i bilen. Hvad gør i andre?

Jeg vil klart købe en bamsedragt og hue 

Anmeld Citér

30. december 2015

Tiggi

Da vi kørte hjem fra sygehuset havde vores datter bare en lille trøje, body, bukser(kan faktisk ikke huske hvilke) og hue på. Hun blev lagt i liften med dynen højt op og sov hele turen (Skulle med 2 forskellige busser og tog 1½ time) Vores datter er født 22. februar  

Så hvis i køre i bil ville jeg også sige dyne, og så en trøje af en art + hue og måske vanter, og så bare "normalt" tøj under . Og hvis det virkelig skulle være meget koldt kan faren jo gå ned og lige varme bilen op først

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.