jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Vi har store problemer herhjemme.
min store pige 3 (august 2012) vågner ved 12 tiden hver nat og kommer ind til os, vi går tilbage med hende og siger godnat. Der går måske 10-30 min så kommer hun igen. Sådan kan vi kører i rigtig mange timer. Nogen gange bliver vi ved i 5-6 timer vi har prøvet at få hende ind i et andet værelse hvor det gik godt i en periode, men nu er det slemt igen. Det har stået på i 4 måneder nu. Vi har prøvet at lade hende sov ved os, men så vågner hun når lillesøster skal have mad.
I sommers skete der rigtig meget for hende, hun startede i børnehaven (somme sted hvor vuggestuen er, så hun kender stedet og personalet deroppe) hun blev storesøster for første gang og havde selv fødselsdag dagen efter. Hendes far var hjemme på barsel i 14 dag, han plejer som regl at være på arbejde fr mandag til fredag, så der er jeg alene med dem.
Når hun sover ved mine forældre (i weekend seng inde ved dem) sover hun helt igennem. Vi ved ikke hvad vi skal gøre og jeg er virkelig grade færdig!
De dage hun er i børnehave kan de ikke mærke på hende at hun mangler søvn, hun er glad som hun altid har været. Hun prøver virkelig grænser af herhjemme og især når hendes far er hjemme også.
GODE RÅD modtages med kyshånd!!!
Anmeld
Citér