Hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
4 svar
2 synes godt om
30. december 2015

Anonym trådstarter

jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Vi har store problemer herhjemme.

min store pige 3 (august 2012) vågner ved 12 tiden hver nat og kommer ind til os, vi går tilbage med hende og siger godnat. Der går måske 10-30 min så kommer hun igen. Sådan kan vi kører i rigtig mange timer. Nogen gange bliver vi ved i 5-6 timer���� vi har prøvet at få hende ind i et andet værelse hvor det gik godt i en periode, men nu er det slemt igen. Det har stået på i 4 måneder nu. Vi har prøvet at lade hende sov ved os, men så vågner hun når lillesøster skal have mad.  

I sommers skete der rigtig meget for hende, hun startede i børnehaven (somme sted hvor vuggestuen er, så hun kender stedet og personalet deroppe) hun blev storesøster for første gang og havde selv fødselsdag dagen efter. Hendes far var hjemme på barsel i 14 dag, han plejer som regl at være på arbejde fr mandag til fredag, så der er jeg alene med dem. 

Når hun sover ved mine forældre (i weekend seng inde ved dem) sover hun helt igennem. Vi ved ikke hvad vi skal gøre og jeg er virkelig grade færdig! 

De dage hun er i børnehave kan de ikke mærke på hende at hun mangler søvn, hun er glad som hun altid har været. Hun prøver virkelig grænser af herhjemme og især når hendes far er hjemme også. 

GODE RÅD modtages med kyshånd!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Paddehatten

Anonym skriver:

jeg håber virkelig i kan hjælpe mig. Vi har store problemer herhjemme.

min store pige 3 (august 2012) vågner ved 12 tiden hver nat og kommer ind til os, vi går tilbage med hende og siger godnat. Der går måske 10-30 min så kommer hun igen. Sådan kan vi kører i rigtig mange timer. Nogen gange bliver vi ved i 5-6 timer���� vi har prøvet at få hende ind i et andet værelse hvor det gik godt i en periode, men nu er det slemt igen. Det har stået på i 4 måneder nu. Vi har prøvet at lade hende sov ved os, men så vågner hun når lillesøster skal have mad.  

I sommers skete der rigtig meget for hende, hun startede i børnehaven (somme sted hvor vuggestuen er, så hun kender stedet og personalet deroppe) hun blev storesøster for første gang og havde selv fødselsdag dagen efter. Hendes far var hjemme på barsel i 14 dag, han plejer som regl at være på arbejde fr mandag til fredag, så der er jeg alene med dem. 

Når hun sover ved mine forældre (i weekend seng inde ved dem) sover hun helt igennem. Vi ved ikke hvad vi skal gøre og jeg er virkelig grade færdig! 

De dage hun er i børnehave kan de ikke mærke på hende at hun mangler søvn, hun er glad som hun altid har været. Hun prøver virkelig grænser af herhjemme og især når hendes far er hjemme også. 

GODE RÅD modtages med kyshånd!!!

• Hvad sker der ved at hun lige vågner, når lillesøster skal have mad? Falder hun ikke bare i søvn igen ret hurtigt efter? I forhold til det show på 5-6 timer I har gang i lige nu, tænker jeg  jeg ville klart tage en weekendseng i brug inde hos jer fast, ligesom når hun sover hos sin mormor og morfar. Herhjemme kører vi også samsovning og den store vågner ikke engang mere, når den lille vågner og er ked og sulten   det er vist blevet vane efterhånden. 

Held og lykke med det 

Anmeld Citér

30. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vores dreng blev også både storbror, startede i børnehave og så var han bare 3 år og prøvede grænser af.

Vi lod ham sove hos os til han selv sagde fra. Jeg synes egentlig det var synd at jeg, far og lillebror lå i samme værelse og han skulle ligge alene. Da lillebror blev ca 9 måneder blev han flyttet i storbrors værelse og siden har de sovet derinde Men den store og den lille kommer stadig ind til os i ny og næ 

Anmeld Citér

30. december 2015

Bshizzle

Jeg ville ha lagt en madras inde på hendes værelse og lagt mig hos hende hvis hun vågnede. 

(Eller min mand ville). 

Hun skal finde den trykhed ved at falde til ro i hendes egen seng og at hun ved at én af jer er tæt på. 

Lige pludselig vil hendes krop forstå at sove igennem i hendes egen seng, og i kan trække jer ud af værelset. 

Dette gjorde jeg med min den mindste.. Nu er han stoppet med at komme ind til os om natten og gøre mig forskrækket i mørket  

Anmeld Citér

30. december 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg har også en pige der blev 3, storesøster og startede børnehave i foråret - vi sover alle i samme værelse. Her larmer lillebror RIGTIG meget, men hun har jo vænnet sig til det, så hun vågner kun sjældent. Dog kan jeg godt mærke på hende at hendes søvn bliver forstyrret selvom hun ikke decideret vågner op.

Jeg går også ind for at følge barnets behov, altså lade hende sove hos jer i en periode, i sidste ende vil I alle få mere søvn ud af det, og hun føler sig tryg. De ting synes jeg man bør vægte højere end et eller andet princip om at hun SKAL sove på eget værelse fordi hun er 3. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.