Pludselig Smerte uge 26 under venstre ribben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige pludselig fået en voldsom smerte i venstre side lige under det nederste ribben som sidder på ryggen. Det kom imens baby var meget aktiv og jeg tænker på om han kan have sparket og ramt noget evt en nerve.. Men det er ret smertefuldt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Paddehatten

Anonym skriver:

Jeg har lige pludselig fået en voldsom smerte i venstre side lige under det nederste ribben som sidder på ryggen. Det kom imens baby var meget aktiv og jeg tænker på om han kan have sparket og ramt noget evt en nerve.. Men det er ret smertefuldt

Åha  velkommen til den vidunderlige gravid-verden!! Jeg har haft meget ondt under mine højre ribben fra omkring uge 20 og spurgt både læge og jordemoder, som mente det var baby, der maste mig og sparkede deroppe. Hvis du ikke er ret høj, så har du heller ikke så meget mave i "højden", som baby kan mostle rundt på jo   

Anmeld Citér

29. december 2015

lillespir26

Anonym skriver:

Det er helt normalt. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Anna2706

Det oplevede jeg også, at have ondt under ribbenene.. Det er bare baby, som mosler og trykker derinde 

Helt normalt, men ikke særlig behageligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.