Arme over dynen / voksien i BV

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
11 svar
9 synes godt om
29. december 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Min dreng er begyndt st ville have armene op over dynen i barnevognen. Jeg er ikke så vild med det nu det er koldt (især en dag som idag hvor det blæser), skiftede så til voksi så jeg kunne "lukke dem inde", men no way gider han finde sig i det, han får sig kæmpet fri.

Jeg stopper dem ned når han sover, men han får dem op igen. Og nu han skal begynde i VG, ja de har jo ikke tid til at rende derude konstant. Han har naturligvis en lun jakke på, men frygter det ikke er nok.

nogen tips?

hvad har jeres på af tøj i BV?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

MorTil3+

Lomm skriver:

Min dreng er begyndt st ville have armene op over dynen i barnevognen. Jeg er ikke så vild med det nu det er koldt (især en dag som idag hvor det blæser), skiftede så til voksi så jeg kunne "lukke dem inde", men no way gider han finde sig i det, han får sig kæmpet fri.

Jeg stopper dem ned når han sover, men han får dem op igen. Og nu han skal begynde i VG, ja de har jo ikke tid til at rende derude konstant. Han har naturligvis en lun jakke på, men frygter det ikke er nok.

nogen tips?

Ingen tips herfra. Mine børn har også altid ville ha armene fri. Så når det er koldt får de bare en varm jakke og vanter på.

Anmeld Citér

29. december 2015

Sprit25

Ville du bryde dig om at ligge med hænderne under dynen hvis du ikke ville min pige har en trøje og vanter på og hun er fin varm. Evt regnslag over så er han i læ

Anmeld Citér

29. december 2015

Lenchick

Min dreng på 1,5 sover i en Voksi (uld) og har kun en striktrøje og Johas uldvanter. Han har armene ude og er fin varm. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min datter sover i sleebee lige nu. Med en striktrøje og luffer på, og armene helt oppe over hovedet hun er dejlig lun, også på armene. 

Anmeld Citér

29. december 2015

modesty

nogen tips?

Det gjorde min søn også, jeg lod ham gøre det, og det var ikke et problem. Han har aldrig haft andet end max. en uldtrøje på i voksien (og kun når det var virkelig koldt). Selvfølgelig havde han et par gode luffer på.   Man skal huske på at der er en del varmere inde i selve barnevognen end udenfor, og at det også hjælper en del af de er skærmet for vinden.

Anmeld Citér

29. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Mon datter sover også med armene oppe ved hovedet. 

Hun har sin undertrøje, trøje(og strømpebukser) og fleecedragt med indbyggede luffer på. Det er altså fint her. Hun er altid dejlig varm efter at have sovet i 2,5-3,5 time

sådan gjorde vi også sidste vinter hvor hun var 6-10 mdr

Anmeld Citér

29. december 2015

De3Guldklumper

Her ligger hun bare i L/ærmet bluse - uld hue og strikvanter. Det er hun dejlig lun med når hun hentes ind

Anmeld Citér

29. december 2015

lillespir26

Lomm skriver:

nogen tips?

Jeg tænker giv et pr luffer på inden under blusen 

Anmeld Citér

29. december 2015

lillespir26

Lomm skriver:

nogen tips?

Jeg tænker giv et pr luffer på inden under blusen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.