jubii :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

weeeeeeeee, tillykke...........
knus karina 20+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Vidunderligeunger

tak alle sammen.. ja det er alt for stort at gå med, men mine forældre er på ferie og vil ikke ringe og sige det, det ville de blive kede af tror jeg.. kun svigerfamilien der ved noget - de blev heldigvis glade..

min kæreste og jeg har  snakket meget frem og tilbage de sidste par dage og vi tør næsten ikke sige det til nogen, fordi der mange steder bliver anbefalet at man venter til 12 uge - DET ER LÆNGE!!! har lyst til at fortælle det til hele verden jo

Anmeld

22. september 2009

Kaufie

Tillykke!! Hvor er det stort. Du skal tage at kigge ind i mødregruppen for 2. kvartal 2010.

Vi har selv valgt at fortælle det til familien tidligt i forløbet - både første gang og denne gang - netop fordi det er SÅ svært at holde hemligheden for sig selv. Men også fordi at SKULLE det gå galt, så ville vi jo være kede af det og måske have brug for trøst - om ikke andet, så ihvert fald forståelse for hvorfor man måske ikke lige virker helt "normal".

Venner kommer lidt senere og til sidst informerer jeg arbejdspladsen - når det ikke kan skjules længere - eller de påstår jeg er ved at blive tyk

Mette 5+0

Anmeld

22. september 2009

Vidunderligeunger

arbejdspladsen var de første udover kæresten der fik det af vide for jeg var til lægen om formiddagen og kom tilbage med tårer i øjnene, så sprugte min kæretes søster, som jeg arbejder med, om jeg lige skulle bruge en krammer og så væltede det bare ud med tårer igen - man blvier så følsom
så kunne hun godt regne ud hvad det var og det samme kunne chefen. jeg arbejder i butik så vi er kun 5. de andre må vente med at vide det - ellers går det for stærkt lige pludselig...

svigermor og svigerfar blev elle vilde - dejligt.
nu er jeg bare spændt på om mine forældre også bliver lige så glade, jeg er jo ung og under uddannelse - men hvem ville ikke blive glad for at blive mormor og morfar

Ihh det hele er så vildt og nyt.
vil kigge ind på den mødregruppe en smut...

Anmeld

22. september 2009

Mist

youngone skriver:

bliver lige nødt til at komme ud med glæden, da venner og familie må vente lidt endnu.. JEG ER GRAVID!!!

og SÅ glad...

Stort Tillykke med maven.. Ønsker dig held og lykke med det hele..

Maria

Anmeld

22. september 2009

BabyTosset

Tillykke med graviditeten, det er så dejligt

Knus Pia 15+2

Anmeld

22. september 2009

silden85

stort tillykke

Anmeld

22. september 2009

Nybagt mor

Stort stort tillykke, og ja - man har bare lyst til at råbe det ud til hele verden

Kh Christine, 35+2

Anmeld

22. september 2009

dorthemus

youngone skriver:

bliver lige nødt til at komme ud med glæden, da venner og familie må vente lidt endnu.. JEG ER GRAVID!!!

og SÅ glad...

Ja det er skønt at sige højt, ikke?  Stort tillykke

Kram
Dorthe

Anmeld

22. september 2009

dorthemus

Kaufie skriver:

Tillykke!! Hvor er det stort. Du skal tage at kigge ind i mødregruppen for 2. kvartal 2010.

Vi har selv valgt at fortælle det til familien tidligt i forløbet - både første gang og denne gang - netop fordi det er SÅ svært at holde hemligheden for sig selv. Men også fordi at SKULLE det gå galt, så ville vi jo være kede af det og måske have brug for trøst - om ikke andet, så ihvert fald forståelse for hvorfor man måske ikke lige virker helt "normal".

Venner kommer lidt senere og til sidst informerer jeg arbejdspladsen - når det ikke kan skjules længere - eller de påstår jeg er ved at blive tyk

Mette 5+0

Jeg fortalte også ALLE det lige fra starten...venner, familie og kolleger...dels fordi er rigtig svært at holde for sig selv men også fordi jeg valgte at blive insemineret som enlig, så jeg ville bare have nogen at dele det med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.