Pigekjole - eget design lidt stolt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
7 svar
12 synes godt om
27. december 2015

lineog4

Har lige lavet et nyt mønster til en pigekjole, som jeg måtte prøve selvom det egentlig var en kjole til mig selv jeg havde i tankerne... 

Nu er det eneste problem jeg ikke har en lille pige  så må I gang med at finde en måde at få alle mine pigetøjsdrømme solgt... Overvejer en Facebook side for vil ikke bruge min egen profil så meget (tror mine "venner" er lidt trætte af børnetøj).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lineog4 skriver:

Har lige lavet et nyt mønster til en pigekjole, som jeg måtte prøve selvom det egentlig var en kjole til mig selv jeg havde i tankerne... 

Nu er det eneste problem jeg ikke har en lille pige  så må I gang med at finde en måde at få alle mine pigetøjsdrømme solgt... Overvejer en Facebook side for vil ikke bruge min egen profil så meget (tror mine "venner" er lidt trætte af børnetøj).

Eeej hvor er den fin!

Hvilken størrelse er det? Kan jeg evt bestille den i rette størrelse? Den er bare så sød, og ville se så godt ud på min pige

Anmeld Citér

27. december 2015

Benjamins'mor

Sig til hvis du opretter en Facebook-side. Så du skrev i en anden tråd at du oftest lagde på Facebook. Så kan man følge med i hvad du sælger.

Anmeld Citér

28. december 2015

Lenchick

lineog4 skriver:

Den er virkeligt flot! Jeg kunne godt tænke mig at købe en kjole i str 110/116. 

Anmeld Citér

28. december 2015

lineog4

Sig til hvis du opretter en Facebook-side. Så du skrev i en anden tråd at du oftest lagde på Facebook. Så kan man følge med i hvad du sælger.

Jeg har lavet en side på forsøgsbasis (lidt irriteret for kan ikke finde ud om man kan lave album på en side ). Den hedder ByLine til grinebidere og tror jeg kan linke her:

https://m.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1095133113839276&id=1095122787173642&substory_index=0

Anmeld Citér

28. december 2015

lineog4

Lenchick skriver:

Den er virkeligt flot! Jeg kunne godt tænke mig at købe en kjole i str 110/116. 

Der kommer nok ikke en lige magen til, men mange spørge om den størrelse så tror der i løbet af januar kommer kjoler i den størrelse på den facebookside jeg endelig har fået taget mig sammen til at lave 

https://m.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1095133113839276&id=1095122787173642&substory_index=0

Anmeld Citér

28. december 2015

lineog4

MummiT skriver:

Eeej hvor er den fin!

Hvilken størrelse er det? Kan jeg evt bestille den i rette størrelse? Den er bare så sød, og ville se så godt ud på min pige

Den er størrelse 104-110, ved ikke om jeg syr en lige magen til, men der kommer flere kjoler i forskellige størrelser og har endelig lavet en facebookside til salg:

Anmeld Citér

28. december 2015

Lenchick

lineog4 skriver:

Der kommer nok ikke en lige magen til, men mange spørge om den størrelse så tror der i løbet af januar kommer kjoler i den størrelse på den facebookside jeg endelig har fået taget mig sammen til at lave 

Jeg holder øje

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.