Er det da helt forkert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2009

TbCp

Hej.

Jeg undres over nogle mennesker der synes de skal bestemme om jeg skal tabe mig eller ej.
Jeg er ikke overvægtig, men har 8 kg mere på vægten end før jeg blev gravid. Og jeg har det helt ærligt skidt med det, mine bukser strammer om maven som nogle dage ligner at jeg er gravid.
Jeg har det skidt med den måde jeg ser ud og det er vel det jeg skal gå ud fra?!
Er det virkelig forkert at gå på slankekur bare fordi ens BMI er i orden?

Anyway, dette er min 3. uge og jeg har tabt 1,9kg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Hej.

Jeg undres over nogle mennesker der synes de skal bestemme om jeg skal tabe mig eller ej.
Jeg er ikke overvægtig, men har 8 kg mere på vægten end før jeg blev gravid. Og jeg har det helt ærligt skidt med det, mine bukser strammer om maven som nogle dage ligner at jeg er gravid.
Jeg har det skidt med den måde jeg ser ud og det er vel det jeg skal gå ud fra?!
Er det virkelig forkert at gå på slankekur bare fordi ens BMI er i orden?

Anyway, dette er min 3. uge og jeg har tabt 1,9kg!

Øhh....mener du dit spørgsmål eller er du bare frustreret over andres kommentarer?
Luk af på hvad de siger, lad være med at underholde med du skal tabe dig og siger de noget så svar at du nok selv bedst ved!!
Jeg hører tit at jeg ikke skal tabe mere og så smiler jeg og siger tak, da det da er dejligt at andre ikke synes jeg ser så tyk ud som jeg selv gør...jeg tager det slet ikke som noget negativt.
Knus Eva.

Anmeld

22. september 2009

TbCp

Eva skriver:

Øhh....mener du dit spørgsmål eller er du bare frustreret over andres kommentarer?
Luk af på hvad de siger, lad være med at underholde med du skal tabe dig og siger de noget så svar at du nok selv bedst ved!!
Jeg hører tit at jeg ikke skal tabe mere og så smiler jeg og siger tak, da det da er dejligt at andre ikke synes jeg ser så tyk ud som jeg selv gør...jeg tager det slet ikke som noget negativt.
Knus Eva.

Sådan kunne jeg selvfølgelig vælge at vende den, det har jeg faktisk slet ikke tænkt på. Jeg er bare blevet drønirriteret over at de sagde de ting.
Tak Eva Det vil jeg huske på nu!

Anmeld

22. september 2009

TbCp

Eva skriver:

Knus Eva.

Og ja det var nok mest frustration over det for jeg ved jo godt at deres kommentare skal flyve lige forbi

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Sådan kunne jeg selvfølgelig vælge at vende den, det har jeg faktisk slet ikke tænkt på. Jeg er bare blevet drønirriteret over at de sagde de ting.
Tak Eva Det vil jeg huske på nu!

Jamen, det  var da så lidt..
Knus...

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Og ja det var nok mest frustration over det for jeg ved jo godt at deres kommentare skal flyve lige forbi

Ja, tænkte jeg godt...men se det som positivt...evt sig med et glimt i øjet at du godt ved du er lækker nu, men gerne vil være lige en tand mere lækker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.