Hvad mad skal jeg lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2015

Guldet

hjælp søges

hej baby folk min store datter fylder 7år imorgen. Og der er inviteret 20 pers imorgen til frokost. Planen var at jeg ville lave flæskesteg - men synes ik rigtig jeg har lyst til sovs og kartofler - igen ovenpå alle de juledage, hvad kan jeg så lave? Som er letat lave ? Min mon laver tarteletter og tager med . Kom med nogle gode ideer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Guldet

27. december 2015

januar16

Flæskestegs-sandwich? Så skal du bare have burgerboller og tilbehør

Anmeld Citér

27. december 2015

anjo01

Hjemmelavede burgere, mexicanske pandekager eller lasagne med salat og hvidløgsbrød

Anmeld Citér

27. december 2015

L-Lotte

Guldet skriver:

hjælp søges

hej baby folk min store datter fylder 7år imorgen. Og der er inviteret 20 pers imorgen til frokost. Planen var at jeg ville lave flæskesteg - men synes ik rigtig jeg har lyst til sovs og kartofler - igen ovenpå alle de juledage, hvad kan jeg så lave? Som er letat lave ? Min mon laver tarteletter og tager med . Kom med nogle gode ideer 

Hvis du allerede har flæslestegen kan du tage sværen og det meste af feder af smører den med et tykt lag abrikosmarmelade og dække den med knuste cornflakes. Server med lækker salat og godt brød så er det anderledes og ikke så tungt som julemaden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.