Elektrisk fodfil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.921 visninger
17 svar
5 synes godt om
26. december 2015

bøllen

Har fået denne i julegave fra knægten , den er nu afprøvet men syntes ikke den virker særligt godt  andre som har den som kan fortælle om jeres erfaring 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2015

incognito

Med en fodfil, uanset elektrisk eller ej, risikerer du på længere sigt at stimulere dannelsen af den hårde hud på fødderne. Det er meget bedre at finde en fodcreme der har et højt indhold af carbamid 

Det har de kære Pudderdåser lært mig og det virker så meget bedre. Jeg bruger blandt andet Matas' fod og hælkur.

Du kan læse mere her omkrimg det  http://pudderdaaserne.dk/2014/05/11/til-skade-eller-gavn-scholl-pedi-express-elektrisk-fodfil-vs-matas-fod-haelkur/

Anmeld Citér

26. december 2015

Lisbeth1985

Jeg har den,og jeg ELSKER den!! Har du fået forskellige hoveder med? Det kan være,at du bruger en,som er for fin?!

Anmeld Citér

26. december 2015

tumle

bøllen skriver:

Har fået denne i julegave fra knægten , den er nu afprøvet men syntes ikke den virker særligt godt  andre som har den som kan fortælle om jeres erfaring 

Jeg har den også og er glad for den. ��

Anmeld Citér

26. december 2015

bøllen

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har den,og jeg ELSKER den!! Har du fået forskellige hoveder med? Det kan være,at du bruger en,som er for fin?!

Kender den slet ikke , knægten har set den i fjernsynet og syntes jeg skulle have den bruger den der fulgte med 

Anmeld Citér

26. december 2015

Lililili

Tja... Den gør arbejdet, dog et noget langsommeligt projekt. Den der følger med er fin i filen. Og det tager derfor laaaang tid, hvis der er meget hård hud på hælene. Du kan købe nogle diamanthoveder ( tror jeg de hedder) der er grovere. Har ikke prøvet dem endnu. 

Anmeld Citér

26. december 2015

bøllen

LiLyKa skriver:

Tja... Den gør arbejdet, dog et noget langsommeligt projekt. Den der følger med er fin i filen. Og det tager derfor laaaang tid, hvis der er meget hård hud på hælene. Du kan købe nogle diamanthoveder ( tror jeg de hedder) der er grovere. Har ikke prøvet dem endnu. 

Jeg har ikke synderligt hård hud , og ikke fordi jeg har ønsket mig den ( da mit behov slet ikke er stort ) men knægten har set den i fjernsynet . Og han har bestemt jeg skulle have den . Så måtte se hvad det var . Den er mega langsomt en fil kunne da klare det meget hurtigere 

Anmeld Citér

27. december 2015

loop

bøllen skriver:

Jeg har den, og er rigtig glad for den.

Jeg tager først et dejlig varmt fodbad, bruger filen, og så en god creme til sidst.

Anmeld Citér

27. december 2015

Lililili

bøllen skriver:

Jeg har ikke synderligt hård hud , og ikke fordi jeg har ønsket mig den ( da mit behov slet ikke er stort ) men knægten har set den i fjernsynet . Og han har bestemt jeg skulle have den . Så måtte se hvad det var . Den er mega langsomt en fil kunne da klare det meget hurtigere 

En super sød tanke fra din søn Men ja en fil er hurtigere 

Anmeld Citér

27. december 2015

Sprit25

bøllen skriver:

Jeg har lånt en og er synes den er så god. Synes dog det er mega mange penge for en

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.