Vaske babytøj hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
6 svar
5 synes godt om
24. december 2015

Anonym trådstarter

Hvor tidligt har I andre vasket tøj til baby? Jeg har termin til 7. April og overvejer at vaske tøj nu da det hele er købt. Min veninde mener dog det vil blive støvet/ få dårlig lugt inden babys ankomst og så er det jo lidt nytteløst at gøre det nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2015

mulleh

Jeg ville vente. Da jeg var gravid og havde termin i marts. Der vaskede jeg i midt januar. 

(Sønnen ville så gerne ud start febuar ��)

Anmeld Citér

24. december 2015

SofiaMik

Vask det mens du har energi til det. Kan ikke se, at det skulle betyde noget at ligge i en ren skuffe/skab/værelse. Det er skønt at gøre alting klart.

Anmeld Citér

25. december 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hvor tidligt har I andre vasket tøj til baby? Jeg har termin til 7. April og overvejer at vaske tøj nu da det hele er købt. Min veninde mener dog det vil blive støvet/ få dårlig lugt inden babys ankomst og så er det jo lidt nytteløst at gøre det nu. 

Orv får helt stress af at læse det.. Har 3,5 uger til termin og har ikke vasket endnu 

synes måske det er lige tidligt nok, men kan vel ikke skade 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Orv får helt stress af at læse det.. Har 3,5 uger til termin og har ikke vasket endnu 

synes måske det er lige tidligt nok, men kan vel ikke skade 

Haha ja jeg er vist i ret god tid  I min familie er ingen gået helt til termin. Jeg ville derfor aldrig turde at vaske få uger inden termin, men måske er dette i lidt for god tid, da tøjet måske får samlet støj tiltrods for det nu ligger i et lukket skab.

Anmeld Citér

25. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Vi begyndte at vaske omkring en måneds tid før termin. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Mullesmith

Anonym skriver:

Vent til du når uge 30+0 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.