Blefri....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2015

Anonym trådstarter

Hvad dælen gør jeg! 

Min lille pige er blevet blefri om dagen! Jubii,, men..... Nu når hun vågner om natten og skal tisse tager hun den af og tisser i sengen, eller tisser ved siden af bleen fordi det er en kæmpe tår hun kommer med... Også selvom hun kommer på wc inden sengetid... 

Hvad gør jeg for at undgå våd seng dagligt hver nat! 

Skal jeg tage hende på toilettet inden jeg går i seng eller hvad gør man??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

EnGodMor

Anonym skriver:

Hvad dælen gør jeg! 

Min lille pige er blevet blefri om dagen! Jubii,, men..... Nu når hun vågner om natten og skal tisse tager hun den af og tisser i sengen, eller tisser ved siden af bleen fordi det er en kæmpe tår hun kommer med... Også selvom hun kommer på wc inden sengetid... 

Hvad gør jeg for at undgå våd seng dagligt hver nat! 

Skal jeg tage hende på toilettet inden jeg går i seng eller hvad gør man??? 

Jeg ville tage hende på toilettet inden jeg selv gik i seng. Og se om det kunne Gøre en forskel. 

Plus at jeg ville købe nogle af de der "tisse lagner"  og ligge dem ovenpå det almindelige lagen, så det bare lige var til at fjerne og ligge et nyt

Dejlig jul til jer

Anmeld Citér

23. december 2015

Hullahop92

Jeg hørte engang om en, der gav sit barn bleen omvendt på i en periode - for så kunne hun ikke selv åbne den om natten.   Nu ved jeg ikke, hvor gammel din datter er, men måske kunne det hjælpe? Det kan i hvert fald ikke skade at prøve. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

Hullahop92 skriver:

Jeg hørte engang om en, der gav sit barn bleen omvendt på i en periode - for så kunne hun ikke selv åbne den om natten.   Nu ved jeg ikke, hvor gammel din datter er, men måske kunne det hjælpe? Det kan i hvert fald ikke skade at prøve. 

Hun er 3 år.. Så hun trækker den ned over benene... :/ 

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Jeg ville tage hende på toilettet inden jeg selv gik i seng. Og se om det kunne Gøre en forskel. 

Plus at jeg ville købe nogle af de der "tisse lagner"  og ligge dem ovenpå det almindelige lagen, så det bare lige var til at fjerne og ligge et nyt

Dejlig jul til jer

Vi har tisselagner �� 

Anmeld Citér

23. december 2015

Joan ( Smallie )

Jeg vil helt sikkert tage hende op når jeg gik i seng. og hvis en af jer står tidligt op kan i tage hende op der også måske.

Men det lyder jo som om hun vågner nogen gange når hun skal tisse når hun tager bleen af. Kan hun så ikke gå på toilet eller kalde på jer der?

Jeg ville også begrænse det hun får at drikke efter aftensmad og ikke lade hende drikke sig mæt til aften heller. og så måske gå en str op i bleer hvis det andet ikke hjælper.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.