Positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. december 2015

MissT

Hej

ja måske er det et dumt spørgsmål..men er disse test positive? Tør slet ikke tro på det!!strimmeltesten er taget klokken 8 imorges og den anden fra valmed klokken 12.

synes bare den ene streg på den fra valmed er lidt ude i siden.. Ved ikke om det har betydning ..vil bare gerne være sikker inden vi fortæller nyheden til familien

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

Rtjm05

MissT skriver:

Hej

ja måske er det et dumt spørgsmål..men er disse test positive? Tør slet ikke tro på det!!strimmeltesten er taget klokken 8 imorges og den anden fra valmed klokken 12.

synes bare den ene streg på den fra valmed er lidt ude i siden.. Ved ikke om det har betydning ..vil bare gerne være sikker inden vi fortæller nyheden til familien

Jeg vil sige de er positive 

Tillykke 

Anmeld Citér

23. december 2015

MissT

Tak Og tak fordi du svarede :-)

min læge vil slet ikke se mig før uge 8 .. Og hun virker som om det stadig er så usikkert når man kun er 4 uger henne

Anmeld Citér

23. december 2015

Rtjm05

Jeg skal først til egen læge i uge 9 

Jeg skal dog scannes d 4/1 så håber jeg der er et fint hjerteblink 

Jeg er 6+2 idag 

Anmeld Citér

23. december 2015

MissT

Spændende !! Og tillykke med din graviditet

har du købt en tidlig scanning? Det vil jeg - tror jeg kan blive scannet omkring den 9/1.. Håber vi begge kan se hjerteblink

Anmeld Citér

23. december 2015

Rtjm05

Tak 

Jeg har været i fertilitetsbehandling, så derfor får jeg en tidlig scanning på klinikken, jeg kan godt forstå du vil købe en ts, det ville jeg også have gjort hvis jeg ikke fik det tilbudt 

Det var da også den bedste julegave du kunne få, var det i morges du testede positiv?  

Anmeld Citér

23. december 2015

MissT

Okay det da dejligt du får det 

jeg testede igår og blev meget overrasket da der kom en streg  noget i mig tør ikke helt tro på det endnu.. Men ja Sikke en julegave

Anmeld Citér

23. december 2015

Rtjm05

MissT skriver:

Okay det da dejligt du får det 

jeg testede igår og blev meget overrasket da der kom en streg  noget i mig tør ikke helt tro på det endnu.. Men ja Sikke en julegave

Okay ja jeg har også svært ved at tro på det efter vi har prøvet så lang tid, og jeg er enormt bange for at miste det

Er det dit første barn? 

Anmeld Citér

23. december 2015

MissT

Det kan jeg sagens forstå.. Vi må tænke positivt! Jeg tror vi fortæller det til vores forældre allerede på fredag :-) 

ja det mit første barn .. Også dit ?

Anmeld Citér

23. december 2015

Rtjm05

MissT skriver:

Det kan jeg sagens forstå.. Vi må tænke positivt! Jeg tror vi fortæller det til vores forældre allerede på fredag :-) 

ja det mit første barn .. Også dit ?

Jeg har en datter på 2,5 år, så det er nr. 2 

Vi fortalte det også til vores forældre hurtigt, men der er så heller ikke andre der ved det endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.