Ammestop pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
1 synes godt om
22. december 2015

Vivienne

Hej Piger, 

Er der nogen, der har erfaring med pillerne?

Jeg har besluttet mig for at stoppe amningen og har fået 2 piller. Skal i gang om få dage. 

Jeg har dog meget mælk, da han hænger på mig konstant, og kunne læse mig lidt frem til at det går langsomt med processen og at ens bryster når at være fyldt op inden (det meste af) produktionen stopper. Man må ikke amme, men hvordan letter man trykket? 

Har prøvet en gang ikke at amme i 24 timer. Smerterne var forfærdelige, selvom jeg prøvede at malke ud under varm bruser, så det glæder jeg mig ikke til 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

Sedigfor

Det går langsomt, fik nogle om Lørdagen " akut " om Onsdagen ku jeg ikke engang holde min datter fordi mine bryster var så hårde. Jeg skulle ha dem over to gange før de hjalp på mig og jeg ammede ikke. Fik de første af vagtlægen. (:

Anmeld Citér

22. december 2015

ESV

Vivienne skriver:

Hej Piger, 

Jeg har besluttet mig for at stoppe amningen og har fået 2 piller. Skal i gang om få dage. 

Jeg har dog meget mælk, da han hænger på mig konstant, og kunne læse mig lidt frem til at det går langsomt med processen og at ens bryster når at være fyldt op inden (det meste af) produktionen stopper. Man må ikke amme, men hvordan letter man trykket? 

Har prøvet en gang ikke at amme i 24 timer. Smerterne var forfærdelige, selvom jeg prøvede at malke ud under varm bruser, så det glæder jeg mig ikke til 

Jeg fik dem også men tog dem aldrig pga bivirkningerne dem ville jeg ikke risikere. Jeg havde så ikke ret meget mælk og det stoppede hurtigt af sig selv

Anmeld Citér

22. december 2015

Klumpe-dumpe

Vivienne skriver:

Hej Piger, 

Altså jeg fik dem da min datter var indlagt på neo. Her skulle jeg lige tage toppe med en hurtig udmalkning, ikke tømme brysterne, men som skrevet toppe. Det gjorde jeg et par gange. 

Anmeld Citér

22. december 2015

jenny4

Jeg havde også rigtig meget mælk - der gik en uge fra jeg havde taget dem til smerterne aftog. Jeg var også nødt til at tage toppen en gang om dagen. Der gik mange uger før mælken forsvandt helt..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.