Hjælp til brystpumpe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
20 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2015

Paddehatten

Er der nogen, der kan hjælpe mig mht. valg af brystpumpe? Har aldrig prøvet det før og ved ikke om det skal være en manuel eller elektrisk og jeg synes de alle ser voldsomt avancerede ud 

Vh. Paddehatten 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har været rigtig glad for den manuele fra avent! Vh stine

Anmeld Citér

22. december 2015

MorTil3+

Kommer helt an på hvor meget du tænker der skal malkes. Med vores datter købte jeg bare en billig manuel da jeg kun skulle bruge den til at ta toppen en gang imellem når hun feks sov længe. Hvorimod med vores søn brugte jeg en elektrisk (på sygehuset) da jeg kun malkede (over 3 L i døgnet ) de første mange uger. Han fik sonde.

Anmeld Citér

22. december 2015

Paddehatten

Tak for jeres svar. Det er kun til en gang imellem og for at have lidt ekstra i fryseren.. Kan man godt bare malke ud i hånden så eller får man mere ud med en pumpe? 

Anmeld Citér

22. december 2015

MorTil3+

Paddehatten skriver:

Tak for jeres svar. Det er kun til en gang imellem og for at have lidt ekstra i fryseren.. Kan man godt bare malke ud i hånden så eller får man mere ud med en pumpe? 

Man kan godt malke ud i hånden men nok nemmere med en pumpe, man kan få en billig en i babysam til 180kr tror jeg det var jeg gav.

Anmeld Citér

22. december 2015

Paddehatten

MorTil3+ skriver:

Man kan godt malke ud i hånden men nok nemmere med en pumpe, man kan få en billig en i babysam til 180kr tror jeg det var jeg gav.

Ej okay, det var da til at betale    

Anmeld Citér

22. december 2015

MorTil3+

Paddehatten skriver:

Ej okay, det var da til at betale    

De har den ikke på deres hjemmeside men den er altså i butikkerne købte den også her anden gang men mit behov for at malke ud var lidt større med knægten.

Anmeld Citér

22. december 2015

Berta

Jeg havde en manuel pumpe men jeg blev aldrig gode venner med den. Til gengæld synes jeg det var nemt at håndmalke da jeg lige havde lært teknikken. Kunne malke 150-200 ml ud på 10 min (barn +6 mdr)

Anmeld Citér

22. december 2015

Anja82

Du kan også leje hos barselstid.dk..

Anmeld Citér

22. december 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
Paddehatten skriver:

Nej du kan ikke med hånden, du er jo ikke en ko 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.