BabyBio :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. september 2009

karinaliva

Jeg skal i BabyBio for første gang, med min dreng på 4 mdr. Mit spørgsmål er så:
- Har jeg brug for at have min barnevogn med?
Havde tænkt, at jeg bare ville putte med ham på skøddet med hans dyne.. Er det helt åndsvagt eller hva'??
Hilsen
K.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

TbCp

karinaliva skriver:

Jeg skal i BabyBio for første gang, med min dreng på 4 mdr. Mit spørgsmål er så:
- Har jeg brug for at have min barnevogn med?
Havde tænkt, at jeg bare ville putte med ham på skøddet med hans dyne.. Er det helt åndsvagt eller hva'??
Hilsen
K.

Der hvor jeg gik i babybio sad vi allesammen på de midterste rækker hvor der var god benplads. Og hele vejen hen lå der så babyer på gulvet Altså på deres dyner/tæpper mv.
Banrevognene blev stillet op nede foran lærredet. Nogle putetde deres børn i vognen, men jeghavde dog altid Liva med oppe ved mig. Hun kunne sagtens falde i søvn der på gulvet i sin dyne.

Anmeld

21. september 2009

saxa

Dengang jeg var i BabyBio, havde jeg barnevogn med. Da de skulle sove, fik vi et nummer på barnevognen.. Og så gik der en kontrollør med en mikrofon der råbte nummeret op på den barnevogn, hvori der lå en grædende baby... Skide smart altså...
Men man kan også sagtens have den lille guldklump sovende på skødet.. Så nej, du er ikke helt åndssvag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.