Nogen som kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2015

Anonym trådstarter

Ønsker at være anonym so man ikke kan Google mit navn.

Alle ka svarer.

Jeg er helt ny i baby verden, og min mand og jeg har prøvet i lidt tid at få en baby.

Her i weekenden opdager min mand, at begge mine bryster (Undskyld for detajler) siver sådan hvidt væske i det. Jeg blive selvfølgelig forskrækket da jeg ikke har oplevet det Før vi har prøvet I Ca 8 måneder nu, og tager det stille og roligt med det.

Men jeg er ikke gravid - eller måske har først forventet mens på lørdag.

Jeg taler så med en tæt veninde om min oplevelse, og hun skræmme mig total med at sige jeg har måske fået brystkræft - fordi det et tegn hvis man ikke et gravid .

Er dette sandt ?

Min læge har lukket i dag så kan ikke ringe, er ved at gå ud af mit gode skind nu.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Ønsker at være anonym so man ikke kan Google mit navn.

Alle ka svarer.

Jeg er helt ny i baby verden, og min mand og jeg har prøvet i lidt tid at få en baby.

Her i weekenden opdager min mand, at begge mine bryster (Undskyld for detajler) siver sådan hvidt væske i det. Jeg blive selvfølgelig forskrækket da jeg ikke har oplevet det Før vi har prøvet I Ca 8 måneder nu, og tager det stille og roligt med det.

Men jeg er ikke gravid - eller måske har først forventet mens på lørdag.

Jeg taler så med en tæt veninde om min oplevelse, og hun skræmme mig total med at sige jeg har måske fået brystkræft - fordi det et tegn hvis man ikke et gravid .

Er dette sandt ?

Min læge har lukket i dag så kan ikke ringe, er ved at gå ud af mit gode skind nu.

Du har IKKE brystkræft.

Kræft optræder aldrig symmetrisk, og man vil derfor kun opleve symptomer ensidigt. Hvis man er uheldig at få brystkræft i begge bryster, er det altid på forskellige stadier, og man vil derfor ikke få sammenfaldende symptomer. I øvrigt er flåd fra brystet ikke primære symptom, så tag det med ro og bed din veninde om at tie stille med noget, hun ikke har forstand på.

Flåd fra brystet er symptom på forhøjet prolaktinniveau, som opstår ved graviditet (sædvanligvis senere), men du kan sagtens opleve en hormonforskydelse, der gør det samme, dette opleves af og til af kvinder, der har børn, hvor kroppen så har nemmere ved at trickes.

Anmeld Citér

21. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du har IKKE brystkræft.

Kræft optræder aldrig symmetrisk, og man vil derfor kun opleve symptomer ensidigt. Hvis man er uheldig at få brystkræft i begge bryster, er det altid på forskellige stadier, og man vil derfor ikke få sammenfaldende symptomer. I øvrigt er flåd fra brystet ikke primære symptom, så tag det med ro og bed din veninde om at tie stille med noget, hun ikke har forstand på.

Flåd fra brystet er symptom på forhøjet prolaktinniveau, som opstår ved graviditet (sædvanligvis senere), men du kan sagtens opleve en hormonforskydelse, der gør det samme, dette opleves af og til af kvinder, der har børn, hvor kroppen så har nemmere ved at trickes.

Tusind tak for dit beroligende svar.. gik helt i sort pga hendes svar på det.

Jeg har ingen børn.. vi prøver at få første fælles barn. Så måske det en god idé at kontakte lægen eller går det væk af sig selv ?

Ved ikke om det har noget med at gøre at jeg har brugt prævention i 15 år .. kam det evt være med at snyde kroppen ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.