Den barnevogn igen :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Vingummien

Ja skrev jo om vores barnevogn tidligere.

Nu hvis jeg skal  sælge den, hvad kan jeg tage for den?

Barnevognen: 6000kr
Lift: 999kr
Pusletaske: 650kr
Hjul/dæk: 800kr (er specielle dæk, hedder kevler dæk de punktere meget sjællendt ja de skulle faktisk ikke kunne punktere.

Den er fra sidste år 2008 vi fik den hjem om sommeren og så er den bare  super fin aldrig været noget med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Sweet1978

Altså prøv med 7000 kr. nu har jeg jo set den og den er jo som ny, så 1500 i afslag er rigeligt, det er synd at sætte den for lavt. Bedre så at vudere evt. lavere bud hvis de kommer og se hvad der går an.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja skrev jo om vores barnevogn tidligere.

Nu hvis jeg skal  sælge den, hvad kan jeg tage for den?

Barnevognen: 6000kr
Lift: 999kr
Pusletaske: 650kr
Hjul/dæk: 800kr (er specielle dæk, hedder kevler dæk de punktere meget sjællendt ja de skulle faktisk ikke kunne punktere.

Den er fra sidste år 2008 vi fik den hjem om sommeren og så er den bare  super fin aldrig været noget med den.

5000kr ville jeg prøve at få...og så måske slå lidt af hvis det var...ellers kan du prøve at sælge den på auktion evt.
Knus..

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

5000kr ville jeg prøve at få...og så måske slå lidt af hvis det var...ellers kan du prøve at sælge den på auktion evt.
Knus..

Har slet ikke forstand på auktion, tænk hvis det vildeste bud er 1000

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Altså prøv med 7000 kr. nu har jeg jo set den og den er jo som ny, så 1500 i afslag er rigeligt, det er synd at sætte den for lavt. Bedre så at vudere evt. lavere bud hvis de kommer og se hvad der går an.

Ja den er jo super pæn for vi har jo ikke rigtig brugt den til andet en når vi har gået ture da vi jo ikke har have osv hvor han har sovet ude i.

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Har slet ikke forstand på auktion, tænk hvis det vildeste bud er 1000

Det har jeg som heller ikke for meget.. men man sætter en mindstepris, så den ikke kan sælges under den og dem der byder kan ikke se den pris..
Knus..

Anmeld

21. september 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det har jeg som heller ikke for meget.. men man sætter en mindstepris, så den ikke kan sælges under den og dem der byder kan ikke se den pris..
Knus..

Ah oki, men er det ikke noget med at man skal vemte på en kode med posten osv for at kan oprette en auktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.