Yoga og Meditation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. december 2015

Bshizzle

Hjælp !!!! 

Jeg skal i morgen på jagt efter de sidste Julegaver.. (Yep.. Mangler en DEL) men heldigvis er en hel dag sat af på dette 

Sagen er den at min Svigermor er SÅ svær at finde gaver til ?!!! 

Hun konmer med de mest mærkelige ønsker... Men alligevel kan jeg høre på hende hvad hun virkelig ønsker sig! 

Hun ønsker sig simpelhen DVD'er med YOGA og MEDITATION .. ... 

Men hvor finder jeg sådan nogle?! 

Og hvis der sidder en eller flere bag skærmen og har lidt forstand på den slags.. Så må i gerne komme med ideer eller gode forslag til hvilken DVD jeg skal købe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2015

jenny4

Bshizzle skriver:

Hjælp !!!! 

Jeg skal i morgen på jagt efter de sidste Julegaver.. (Yep.. Mangler en DEL) men heldigvis er en hel dag sat af på dette 

Sagen er den at min Svigermor er SÅ svær at finde gaver til ?!!! 

Hun konmer med de mest mærkelige ønsker... Men alligevel kan jeg høre på hende hvad hun virkelig ønsker sig! 

Hun ønsker sig simpelhen DVD'er med YOGA og MEDITATION .. ... 

Men hvor finder jeg sådan nogle?! 

Og hvis der sidder en eller flere bag skærmen og har lidt forstand på den slags.. Så må i gerne komme med ideer eller gode forslag til hvilken DVD jeg skal købe 

Jeg tror måske nettet er det mest oplagte sted for sådan noget. Ellers ved jeg at man kan købe bøger der indeholder dvd'er i diverse boghandler.

Meditation kan man tit købe som lydfiler (eks som app eller podcast) hvor en gut fortæller hvornår vejret skal trækkes, hvad man skal tænke på osv. Eller med lyden af havet og andre ensartede lyde. Det er nok ikke så godt på dvd da man jo ofte skal lukke øjnene. 

Du kunne jo også købe et live "kursus" til hende så hun rigtogt kan få prøvet det af.

Anmeld Citér

21. december 2015

Bshizzle

jenny4 skriver:

Jeg tror måske nettet er det mest oplagte sted for sådan noget. Ellers ved jeg at man kan købe bøger der indeholder dvd'er i diverse boghandler.

Meditation kan man tit købe som lydfiler (eks som app eller podcast) hvor en gut fortæller hvornår vejret skal trækkes, hvad man skal tænke på osv. Eller med lyden af havet og andre ensartede lyde. Det er nok ikke så godt på dvd da man jo ofte skal lukke øjnene. 

Du kunne jo også købe et live "kursus" til hende så hun rigtogt kan få prøvet det af.

Rigtig gode forslag... 

Jeg ville osse mene at nettet er nemmest at finde det på (og samtidig med osse gratis mange steder). 

Men hun vil ha en DVD 

Arh... Bøger med dvd.. God ide. - Tror jeg må finde en boghandel  

Jeg tror hun er mere typen der vil sidde der hjemme og slappe af og nyde det istedet for et kursus. (Da hun er arbejds-narkoman og bare vil hjem).  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.