Hej piger.
Min dreng på 14 mdr. er gået fra aften/natteamning til at ville ammes konstant.
Det har stået på i en uges tid nu og det startede da jeg for en uge siden måtte rejse væk ifm. arbejdet og at han skulle overnatte første gang uden mig (sover med mig ellers). Skæbnen ville at han fik feber den samme dag, og var rigtig dårlig. Far passede ham selvfølgelig, men mor her havde det rigtig skidt ved tanken om at hendes barn var sygt og mor var langt væk og kunne ikke være der for ham 
Anyway, han havde feber i 4 dage og hang konstant på mig, hvilket jeg også har oplevet før, når han har været syg. Ingen andre dur og heller ikke far. Han vil kun mig. Selv når jeg spiser, vil han sidde på mit skød.
Jeg regnede med at det ville blive bedre, når han blev rask men han hænger KONSTANT på mig. Hvis han ikke har min brystvorte i munden, så holder han den med fingrene eller hånden. Hvis jeg vil pakke den ind, får han et flip.
Det skal lige siges at han spiser alm mad og det er ikke fordi han er sulten. Tænker mere at det er den adskillelse? Han er bange for at jeg smutter igen. Eller hvad tænker I? Har I oplevet lignende?
Jeg må indrømme at jeg er ved at blive træt af det og er tæt på at opgive amningen helt. Det er så udmattende og jeg er hele tiden træt!
Tænkte idag på at smøre noget på mine bv, som ikke smager godt i håb om at han ville tage en pause fra dem. Så træt er jeg!
Gode råd?
Anmeld
Citér