Medicinsk abort - hurtige svar ønskes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. december 2015

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg er igang med en medicinsk abort nu. 

De af jer der har fået det.

Hvor længe gik der fra i tog cytotec pillerne (og hvor mange tog i) til det begyndte? 

Hvornår toppede smerten? 

Hvornår var i klar til at "være" i det... Være sammen med familie (jeg har børn der kræver mig) og arbejde? 

Håber på hurtige svar. 

Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

larven

Jeg fik to piller og der gik ca 6 timer inden det begyndte.jeg havde ingen smerter.men jeg blødte rigtig meget.

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

larven skriver:

Jeg fik to piller og der gik ca 6 timer inden det begyndte.jeg havde ingen smerter.men jeg blødte rigtig meget.

Mange tak for dit svar.... Var du igang dagen efter? Ville du fx kune tage på job trods blødningen? 

Anmeld Citér

19. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Der gik under en time før pillerne virkede. Blødte kraftigt i nogle dage - kraftige mens smerter, men ikke noget en panodil ikke kunne klare. Fysisk kunne jeg nok have arbejdet efter en dag eller to... psykisk krævede det længere tid... 

Anmeld Citér

19. december 2015

Lisbeth1985

Hos mig gik der desværre flere dage,hvorefter jeg også måtte igennem en kirurgisk abort�� 

Jeg håber,at dit forløb kommer til at gå hurtigt og smertefrit❤️

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. 

Jeg lagde 4 piller op 19.50 og er nu begyndt at bløde... Tog samtidig 2x ipren samt 2x Panodil. Har ikke smerter endnu..... 

Er lidt nervøs.. Men glad for at det er igang...

Anmeld Citér

20. december 2015

larven

Jeg ville ikke kunne tage på job dagen efter.for jeg blev indlagt fordi jeg blødte så meget og endte også med at få en infektion.det blev et meget langt forløb for mig.men jeg var også meget uheldig.

hvordan har du det i dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.