Når verden bryder sammen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
11 svar
2 synes godt om
19. december 2015

"Anarkisten"

Har en stor tumling på snart 3 år og han er en meget stor prøvelse lige nu. Han flipper FULDSTÆNDIG ud når han ikke lige får sin vilje, eller hvis noget går ham imod. 

Fortæl mig lige at det går over lige om lidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Mor til Ella

"Anarkisten" skriver:

Har en stor tumling på snart 3 år og han er en meget stor prøvelse lige nu. Han flipper FULDSTÆNDIG ud når han ikke lige får sin vilje, eller hvis noget går ham imod. 

Det går over og så kommer det igen sådan bliver det nok ved

Anmeld Citér

19. december 2015

Mor1986

"Anarkisten" skriver:

Vores datter er 3 1/2 og vi kører lige nu og har gjort måske i et halvt år med en datter der kan blive så hysterisk hun hiver efter vejret. Men folk lover mig det nok skal blive bedre. En mente dog hun burde være ovre det nu. Men er hun altså ikke 

Anmeld Citér

19. december 2015

"Anarkisten"

Mor til Ella skriver:

Det går over og så kommer det igen sådan bliver det nok ved

Super....tak for det 

Anmeld Citér

19. december 2015

"Anarkisten"

Mor1986 skriver:

Vores datter er 3 1/2 og vi kører lige nu og har gjort måske i et halvt år med en datter der kan blive så hysterisk hun hiver efter vejret. Men folk lover mig det nok skal blive bedre. En mente dog hun burde være ovre det nu. Men er hun altså ikke 

Jeg forstår jo godt at det er frustrerende for en lille fyr og det er en del af udviklingen, men hold fast jeg syntes det er svært at "rumme". Ser frem til at knægten skal i seng de dage det er værst 

Anmeld Citér

19. december 2015

Mettefpigen

Her kommer det i perioder �� han er 4 år, det har været I perioder fra han var Ca 2 år... Har en fætter med 3 unger hvoraf den ældste er 7 år, og dont worry, det bliver ved ������

Anmeld Citér

20. december 2015

SandraXOXO

Herhjemme var sønnike i den der stride fase fra 2 til 4 års alderen. Nu er han 5 og vi kan sagtens gå i flere dage uden et 'hysterisk anfald'  nu er mindste datteren på knap 3 så så småt begyndt i trodsalderen. Hvis hun bliver halvt så slem som storebror så ved jeg ikke hvad jeg gør  

Anmeld Citér

20. december 2015

"Anarkisten"

Mettefpigen skriver:

Her kommer det i perioder �� han er 4 år, det har været I perioder fra han var Ca 2 år... Har en fætter med 3 unger hvoraf den ældste er 7 år, og dont worry, det bliver ved ������

Nice....tak for det 

Hvad gør du når ungen flipper helt ud?

Anmeld Citér

20. december 2015

"Anarkisten"

SandraXOXO skriver:

Herhjemme var sønnike i den der stride fase fra 2 til 4 års alderen. Nu er han 5 og vi kan sagtens gå i flere dage uden et 'hysterisk anfald'  nu er mindste datteren på knap 3 så så småt begyndt i trodsalderen. Hvis hun bliver halvt så slem som storebror så ved jeg ikke hvad jeg gør  

Trøster også mig selv lidt med, at det som regel bliver bedre efter de 3 år 

Anmeld Citér

20. december 2015

kesuh

En seddel jeg har på køleskabet fra min mor xD 

Den har passet ret godt på Laust ihvertfald hehe 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.