Gider ikke sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. december 2015

Anonym trådstarter

Mit barn på snart ni mdr gider bare ikke sove, hun er så træt men gider bestemt ikke at sove, hun græder og græder og græder, det er startet for to dage siden, er ved st blive skør, det plejer at tage fem minutter at putte hende men nu kan det tage op til to måske endda tre timer. 

Hvad hulen kan jeg gøre? Jeg er ved at blive skør, hun vågner os tit om natten nu, hvilket hun ikke har gjort siden hun var 5 mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Mit barn på snart ni mdr gider bare ikke sove, hun er så træt men gider bestemt ikke at sove, hun græder og græder og græder, det er startet for to dage siden, er ved st blive skør, det plejer at tage fem minutter at putte hende men nu kan det tage op til to måske endda tre timer. 

Hvad hulen kan jeg gøre? Jeg er ved at blive skør, hun vågner os tit om natten nu, hvilket hun ikke har gjort siden hun var 5 mdr.

Har I fået tjekket at hun ik har ondt i ørene?

Anmeld Citér

19. december 2015

Masig

Vores på 10 mdr gør det samme og har gjort det LÆNGE.... I hvert fald en måneds tid, hvor han ikke har ville sove om aftenen, og vågner mange gange om natten og ligger gerne vågen 2-3 timer....

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Har I fået tjekket at hun ik har ondt i ørene?

Det vil jeg mene hun ikke har, da det kun er et problem om aftenen (: 

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Vores på 10 mdr gør det samme og har gjort det LÆNGE.... I hvert fald en måneds tid, hvor han ikke har ville sove om aftenen, og vågner mange gange om natten og ligger gerne vågen 2-3 timer....

Her vågner hun godt nok mange gange men sover efter max 30 minutter (: 

men hvor er det hårdt! 

Anmeld Citér

19. december 2015

Masig

Anonym skriver:

Her vågner hun godt nok mange gange men sover efter max 30 minutter (: 

men hvor er det hårdt! 

Ja det kan godt trække tænder ud.. Især når man har en mere, der også vågner ind imellem eller heller ikke gider sove om aftenen... Så kan de ellers ligge der og skrige om kap og man kan fare i pendulfart mellem værelserne...

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ja det kan godt trække tænder ud.. Især når man har en mere, der også vågner ind imellem eller heller ikke gider sove om aftenen... Så kan de ellers ligge der og skrige om kap og man kan fare i pendulfart mellem værelserne...

Lige der er jeg glad for jeg kun har min datter (: 

men føler med dig!

Anmeld Citér

19. december 2015

Masig

Anonym skriver:

Lige der er jeg glad for jeg kun har min datter (: 

men føler med dig!

Det er heldigvis super fantastisk at se ungerne hygge sig sammen og få så meget ud af hinanden normalt, men lige her til aften, hvor manden er til julefrokost, og begge unger bare var hysteriske, der var lige to sek, hvor jeg tænkte, hvor dejligt nemt det var dengang, vi kun havde den ene...

Anmeld Citér

20. december 2015

Mor til guldklumpen

Kan det være et spring? Min søn har det lige nu og vi kæmper med det samme 

Anmeld Citér

20. december 2015

Anonym trådstarter

Mor til guldklumpen skriver:

Kan det være et spring? Min søn har det lige nu og vi kæmper med det samme 

Her har vi ikke været præget af de der spring :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.