Oddervogn med drejbare hjul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2015

Anonym trådstarter

Ud fra hvad jeg har kunne finde på nettet, ser det ikke ud til, at barnevognmærket Odder laver kombi eller vogne med drejbare hjul? Men sagen er den, at jeg her den anden dag ser en kvinde på gaden komme gående med en Odder Zip med drejbare forhjul! Det lignede det ihvertfald. Jeg kan på deres hjemmeside se de snart lancerer en klapvognsserie og stellet på disse ligner til forveksling den jeg så kvinden komme gående med. 

Mit spørgsmål er så; ved nogen af jer om Odder har planer om eller allerede har lavet kombivogne eller stel med drejbare forhjul? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Tiggi

De har da en kombivogn med drejelige hjul :-) udkom i 2015

http://www.oddervognen.dk/klapvogne/duovogn/

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

De har da en kombivogn med drejelige hjul :-) udkom i 2015

http://www.oddervognen.dk/klapvogne/duovogn/

Tusind tak!  Ved simpelthen ikke hvorfor jeg ikke har set den på hjemmesiden før! 

Anmeld Citér

19. december 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Tusind tak!  Ved simpelthen ikke hvorfor jeg ikke har set den på hjemmesiden før! 

Stod under klapvogne nok derfor .

Men jeg har leget lidt med den nogle uger før den udkom og synes at det virker rigtig lækker Men er jo så også så ny, at man ikke præcis ved hvor god den er

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Stod under klapvogne nok derfor .

Men jeg har leget lidt med den nogle uger før den udkom og synes at det virker rigtig lækker Men er jo så også så ny, at man ikke præcis ved hvor god den er

Åh det lyder godt  Syntes godt nok også den ser lækker ud! Hvor har du fået lov til at prøve den? Men nu fik jeg kigget lidt på deres hjemmeside igen og fik set kataloget for 2016 modellerne er kommet! Wow de er også flotte 

Anmeld Citér

19. december 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Åh det lyder godt  Syntes godt nok også den ser lækker ud! Hvor har du fået lov til at prøve den? Men nu fik jeg kigget lidt på deres hjemmeside igen og fik set kataloget for 2016 modellerne er kommet! Wow de er også flotte 

Skriver speciale om Odder Så var ovre og besøge dem i Odder. Der havde de klapvognen stående

Anmeld Citér

19. december 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Skriver speciale om Odder Så var ovre og besøge dem i Odder. Der havde de klapvognen stående

Sejt  Må jeg spørge hvad du syntes om dem så? Er de pengene værd? 

Anmeld Citér

19. december 2015

Tiggi

Anonym skriver:

Sejt  Må jeg spørge hvad du syntes om dem så? Er de pengene værd? 

Oddervognen generelt synes jeg at du får meget for pengene Er jo også dyr men også lækker og holder jo godt . Og alt stof håndsyer de på deres fabrik i Danmark, så de er sikker på at det lever op til kvaliteten samt at kunderne kan specielbestille farver/kantbånd i forhold til hinanden .

Har selv en Odder Zip som vi dog har købt brugt og synes at den er super lækker. Den eneste "fejl" ved vores er at den er falmet i farven men er ens over alt, og er fordi dem som havde den tidligere havde den stående i en udestue hvor der var direkte sol på

Kender som sagt ikke særlig meget til klap/kombivognen, men det sidste jeg har hørt var at de ikke havde fået nogle klager ind på den endnu (vil jo altid komme noget)  Men har selv kigget på klapvognen og overvejet at købe den eneste er jeg ikke rigtig har ret meget brug for en klapvogn så har derfor i stedet købt en meget billig brugt vogn(100 kr) som ikke er særlig god, men fin til når man bare lige skal ned i fakta

Anmeld Citér

20. december 2015

Anonym trådstarter

Tiggi skriver:

Oddervognen generelt synes jeg at du får meget for pengene Er jo også dyr men også lækker og holder jo godt . Og alt stof håndsyer de på deres fabrik i Danmark, så de er sikker på at det lever op til kvaliteten samt at kunderne kan specielbestille farver/kantbånd i forhold til hinanden .

Har selv en Odder Zip som vi dog har købt brugt og synes at den er super lækker. Den eneste "fejl" ved vores er at den er falmet i farven men er ens over alt, og er fordi dem som havde den tidligere havde den stående i en udestue hvor der var direkte sol på

Kender som sagt ikke særlig meget til klap/kombivognen, men det sidste jeg har hørt var at de ikke havde fået nogle klager ind på den endnu (vil jo altid komme noget)  Men har selv kigget på klapvognen og overvejet at købe den eneste er jeg ikke rigtig har ret meget brug for en klapvogn så har derfor i stedet købt en meget billig brugt vogn(100 kr) som ikke er særlig god, men fin til når man bare lige skal ned i fakta

Dejligt at hører den er pengene værd, kunne helt sikkert godt være sådan en´ vi ender med 

Fedt i kunne få en brugt der virker som den skal. Hvis den er lidt falmet, har jeg læst et indlæg her inde engang med en mor der farvede sin vogn og det blev super flot! Det var til gengæld også en ældre barnevogn, er ikke sikker på jeg ville  turde det med en nyere som jeres 

Altså drømme sernariet ville jo være, hvis de på et tidspunkt lavede kombi (duo) modellen med de nye 2016 vognkasser, så ville jeg være i himlen  Tror det er fint i har købt en billig klapvogn når i som sagt ikke skal bruge den så meget, så er der ikke grund til at betale kassen for en ny 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.