Tiggi skriver:
Oddervognen generelt synes jeg at du får meget for pengene
Er jo også dyr men også lækker og holder jo godt
. Og alt stof håndsyer de på deres fabrik i Danmark, så de er sikker på at det lever op til kvaliteten samt at kunderne kan specielbestille farver/kantbånd i forhold til hinanden
.
Har selv en Odder Zip som vi dog har købt brugt og synes at den er super lækker. Den eneste "fejl" ved vores er at den er falmet i farven men er ens over alt, og er fordi dem som havde den tidligere havde den stående i en udestue hvor der var direkte sol på
.
Kender som sagt ikke særlig meget til klap/kombivognen, men det sidste jeg har hørt var at de ikke havde fået nogle klager ind på den endnu (vil jo altid komme noget) Men har selv kigget på klapvognen og overvejet at købe den
eneste er jeg ikke rigtig har ret meget brug for en klapvogn så har derfor i stedet købt en meget billig brugt vogn(100 kr) som ikke er særlig god, men fin til når man bare lige skal ned i fakta
.
Dejligt at hører den er pengene værd, kunne helt sikkert godt være sådan en´ vi ender med
Fedt i kunne få en brugt der virker som den skal. Hvis den er lidt falmet, har jeg læst et indlæg her inde engang med en mor der farvede sin vogn og det blev super flot! Det var til gengæld også en ældre barnevogn, er ikke sikker på jeg ville turde det med en nyere som jeres 
Altså drømme sernariet ville jo være, hvis de på et tidspunkt lavede kombi (duo) modellen med de nye 2016 vognkasser, så ville jeg være i himlen
Tror det er fint i har købt en billig klapvogn når i som sagt ikke skal bruge den så meget, så er der ikke grund til at betale kassen for en ny 
Anmeld
Citér