Ventekjoler - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2015

Mullesmith

Jeg har lige købt den her, ik sikkert det er din stil, men den er super let at have på, hvilket er så rart eftersom jeg føler mig som en omvandrende radiator  den er fra hm

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Mullesmith

Krydserfingre skriver:

kan ikke finde ud af at finde nogle ventekjolee! Har kigget på hogm og mamalicious men de havde ikke lige noget... Mangler alternativer!! Skal bruges til nytår (og frem, selvfølgelig) 

ps kunne ikke fjerne den dumme understreg 

Hvad med en lille sort en og så give den gas med nogen accessories 

Anmeld Citér

19. december 2015

Krydserfingre

Mullesmith skriver:

Hvad med en lille sort en og så give den gas med nogen accessories 

Ja den er sød. Jeg må helt sikkert lige tjekke asos ud når i alle nævner den side tak

Anmeld Citér

19. december 2015

Vivienne

Jeg har denne. Brugt 1 gang. Str. M. 

Anmeld Citér

20. december 2015

Chellie

Jeg fandt min nytårs-kjole i Bilka til små 80 kr.. Jeg har desværre ikke et billede af den, men det er en stretchy glimmer-kjole i et design, jeg normalt ikke ville gå med, da det ville sidde grimt om en almindelig leverpostejs-flommet mave. Men med gravid-maven bliver den ret flatterende, og viser faktisk formerne rigtig pænt frem 

Min pointe er, at man kan heldigvis slippe fra rigtig meget med sådan en fin mave, og hvis man køber noget billig stretch, vil det stadig ligne en million uden faktisk også at koste det 

Anmeld Citér

20. december 2015

Krydserfingre

Vivienne skriver:

Jeg har denne. Brugt 1 gang. Str. M. 

Den er rigig fin. Er den fra Amazon?

Anmeld Citér

20. december 2015

Krydserfingre

Chellie skriver:

Jeg fandt min nytårs-kjole i Bilka til små 80 kr.. Jeg har desværre ikke et billede af den, men det er en stretchy glimmer-kjole i et design, jeg normalt ikke ville gå med, da det ville sidde grimt om en almindelig leverpostejs-flommet mave. Men med gravid-maven bliver den ret flatterende, og viser faktisk formerne rigtig pænt frem 

Min pointe er, at man kan heldigvis slippe fra rigtig meget med sådan en fin mave, og hvis man køber noget billig stretch, vil det stadig ligne en million uden faktisk også at koste det 

Ja du har ret, må gå på jagt. det plejer bare at være svært nok i sig selv uden lidt mave på (er lige 12 uger) så tænkte det ville være endnu mere stress når alt strammer ekstra  

Anmeld Citér

20. december 2015

Chellie

Hvis du kun er omtrent de 14 uger til nytår, kan du med fordel købe en kjole, som du også kan passe efter graviditeten, det kan sagtens lade sig gøre, når du ikke er længere  Gå efter noget højtaljet med lidt strut, fx 50'er-stilen. Jeg kunne passe mine 50'er-kjoler helt indtil uge 16 uden det så helt tosset ud  (og jeg fik mave allerede omkring uge 10-11 stykker)

Anmeld Citér

20. december 2015

Vivienne

Krydserfingre skriver:

Den er rigig fin. Er den fra Amazon?

Tror jeg købte den hos Mamalicious. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.