D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Som sagt er jeg lidt frustreret over min datter lige nu...
Hun plejer at sove til middag 2 timer fra kl 12-14. Det gør hun hver dag, ligegyldigt om hun er hjemme eller i vs. I dag vil hun bare slet ikke sove...
Hun sov 20 minutter da jeg puttede hende kl 12, men fordi hun er forkølet hostede hun så meget at hun vågnede. Fair nok, det sker. Jeg forsøgte så at putte hende igen, men totalt uden held.
Så jeg tog hende op og tænkte hun bliver nok træt igen lige om lidt. Det gjorde hun også, gned øjnene og gabte, så jeg puttede hende igen. Intet held denne gang heller..
Nu har jeg lagt hende ind i hendes seng og rullet gardinerne for, men jeg kan høre at hun bare sidder og snakker/leger med sin sovebamse derinde.. Jeg er dybt frustreret!
Hun bliver TOTALT umulig i eftermiddag/aften når hun ikke har sovet til middag, men hun må ikke sove senere end til kl 16 for så er hun umulig at få til at sove kl 19.. Og hvis jeg putter hende tidligere end kl 19 så ender jeg med at have en lysvågen pige kl 4-5 stykker og det orker jeg simpelthen ikke når vi også skal afsted til sjælland imorgen... Suuuk, jeg skulle lige af med lidt damp...
Anmeld
Citér