Frustreret over lur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Som sagt er jeg lidt frustreret over min datter lige nu...

Hun plejer at sove til middag 2 timer fra kl 12-14. Det gør hun hver dag, ligegyldigt om hun er hjemme eller i vs. I dag vil hun bare slet ikke sove... 

Hun sov 20 minutter da jeg puttede hende kl 12, men fordi hun er forkølet hostede hun så meget at hun vågnede. Fair nok, det sker. Jeg forsøgte så at putte hende igen, men totalt uden held.

Så jeg tog hende op og tænkte hun bliver nok træt igen lige om lidt. Det gjorde hun også, gned øjnene og gabte, så jeg puttede hende igen. Intet held denne gang heller..

Nu har jeg lagt hende ind i hendes seng og rullet gardinerne for, men jeg kan høre at hun bare sidder og snakker/leger med sin sovebamse derinde.. Jeg er dybt frustreret!

Hun bliver TOTALT umulig i eftermiddag/aften når hun ikke har sovet til middag, men hun må ikke sove senere end til kl 16 for så er hun umulig at få til at sove kl 19.. Og hvis jeg putter hende tidligere end kl 19 så ender jeg med at have en lysvågen pige kl 4-5 stykker og det orker jeg simpelthen ikke når vi også skal afsted til sjælland imorgen... Suuuk, jeg skulle lige af med lidt damp...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
MummiT skriver:

Som sagt er jeg lidt frustreret over min datter lige nu...

Hun plejer at sove til middag 2 timer fra kl 12-14. Det gør hun hver dag, ligegyldigt om hun er hjemme eller i vs. I dag vil hun bare slet ikke sove... 

Hun sov 20 minutter da jeg puttede hende kl 12, men fordi hun er forkølet hostede hun så meget at hun vågnede. Fair nok, det sker. Jeg forsøgte så at putte hende igen, men totalt uden held.

Så jeg tog hende op og tænkte hun bliver nok træt igen lige om lidt. Det gjorde hun også, gned øjnene og gabte, så jeg puttede hende igen. Intet held denne gang heller..

Nu har jeg lagt hende ind i hendes seng og rullet gardinerne for, men jeg kan høre at hun bare sidder og snakker/leger med sin sovebamse derinde.. Jeg er dybt frustreret!

Hun bliver TOTALT umulig i eftermiddag/aften når hun ikke har sovet til middag, men hun må ikke sove senere end til kl 16 for så er hun umulig at få til at sove kl 19.. Og hvis jeg putter hende tidligere end kl 19 så ender jeg med at have en lysvågen pige kl 4-5 stykker og det orker jeg simpelthen ikke når vi også skal afsted til sjælland imorgen... Suuuk, jeg skulle lige af med lidt damp...

Vil bare lige sige at du ikke er alene. 

Anmeld Citér

19. december 2015

MamaGulloev

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Vil bare lige sige at du ikke er alene. 

Puha, de kan altså være nogle værre banditter de små størrelser..

Anmeld Citér

20. december 2015

MummiT skriver:

Puha, de kan altså være nogle værre banditter de små størrelser..

Ja det kan de godt nok. 

Har selv en datter der er to uger yngre end jeres. 

Hun er i et spring lige nu.  Det syntes jeg nemt kan mærkes på hende :/ hvad med jer? 

Anmeld Citér

20. december 2015

MamaGulloev

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Ja det kan de godt nok. 

Har selv en datter der er to uger yngre end jeres. 

Hun er i et spring lige nu.  Det syntes jeg nemt kan mærkes på hende :/ hvad med jer? 

Det har jeg slet ikke overvejet det med spring. Har ikke rigtig mærket noget til dem længe, så har ikke holdt styr på dem. 

Men det kan da godt være det er det. Synes ikke der har været noget før igår, udover at hun har været lidt mere en puttegris end normalt

Anmeld Citér

20. december 2015

MummiT skriver:

Det har jeg slet ikke overvejet det med spring. Har ikke rigtig mærket noget til dem længe, så har ikke holdt styr på dem. 

Men det kan da godt være det er det. Synes ikke der har været noget før igår, udover at hun har været lidt mere en puttegris end normalt

Jeg har den app der  hedder vidunderlige uger. Mener jeg. 

Den bruger jeg nogengange,  hvis hun f.ekstra.  ændre adfærd. 

Hun er nemlig også blevet mere nærværssøgende. Det hele bøvlet for hende. Hun er enten svær at putte eller  vågner om natten og vil ikke sove. Osv. Det er nemlig nogen af de ting der sker under dette spring. 

Der var en periode på nogle dage, hvor vi begge kiggede på hinanden og sagde at vi slet ikke kunne kende hende. 

Nu er det hele dog ved at blive bedre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.