igangsættelse i aalborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg skal sættes igang på tirsdag - de tager vandet 

Jeg har ingen livmor hals tilbage, og er 3 cm åben.

jeg er flere gangs fødende men aldrig blevet sat i gang.

hva skal jeg forvente? 

har de nogle principper i Aalborg med varrighed osv? Hvor hurtig Må jeg få smertestillende ? Jeg glemte at spørge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skal sættes igang på tirsdag - de tager vandet 

Jeg har ingen livmor hals tilbage, og er 3 cm åben.

jeg er flere gangs fødende men aldrig blevet sat i gang.

hva skal jeg forvente? 

har de nogle principper i Aalborg med varrighed osv? Hvor hurtig Må jeg få smertestillende ? Jeg glemte at spørge.

Ingen ?

Anmeld Citér

18. december 2015

jeanett1988

Nu er det godt nok 4 år siden jeg sidst fødte og blev sat i gang. Jeg var 2 cm åben da jeg kom derind og de tog vandet. Var veerne ikke startet af sig selv i løbet af en time, ville de give mig ve drop, hvilket jeg fik. Jeg fik smertestillende forholdsvist hurtigt efter, og prøvede forskellige alternativer til smertelindring, da jeg ikke havde pause mellem veerne. Fik til sidst epiduralen, hvilket var fantastisk

Kender ikke helt til deres retningslinjer i forhold til smertestillende, men ved de sætter skub i fødslen når først de har taget vandet

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym trådstarter

jeanett1988 skriver:

Nu er det godt nok 4 år siden jeg sidst fødte og blev sat i gang. Jeg var 2 cm åben da jeg kom derind og de tog vandet. Var veerne ikke startet af sig selv i løbet af en time, ville de give mig ve drop, hvilket jeg fik. Jeg fik smertestillende forholdsvist hurtigt efter, og prøvede forskellige alternativer til smertelindring, da jeg ikke havde pause mellem veerne. Fik til sidst epiduralen, hvilket var fantastisk

Kender ikke helt til deres retningslinjer i forhold til smertestillende, men ved de sætter skub i fødslen når først de har taget vandet

Var det i aalborg?

Tak for svaret ��

Anmeld Citér

20. december 2015

jeanett1988

Anonym skriver:

Var det i aalborg?

Tak for svaret ��

Ja det var det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.