Opfølgningssamtale.. Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

999 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2015

FrkHS

Jeg er blevet kaldt til en opfølgningssamtale på kommunen da jeg er sygemeldt med stress, og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved hvor lang tid der er afsat til sådan et møde? Har googlet og googlet, men uden held, så måske der var nogen herinde der vidste det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

sandramor

Jeg sidder i sygedagpenge som studerende/ praktikant....  Der bliver afsat en time men mødet tager sjældent den hele time... De fleste tager en halv time og nogensinde kun et kvarter.... :-) 

Anmeld Citér

18. december 2015

SandraXOXO

En time. Da jeg var sygemeldt med stress, angst og depression var det en time. Gerne en time i helvede hvor jeg blev krydsforhørt om om jeg nu også var syg, trods papire fra læge og psykolog samt psykiater om at jeg ikke måtte udsættes for nogle stressfaktore overhovedet.

Anmeld Citér

18. december 2015

FrkHS

Puha, det lyder ikke rart. Nu glæder jeg mig da rigtig meget :-( 

Har i forvejen frygtet det møde ret meget.

Anmeld Citér

18. december 2015

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg sidder som socialrådgiver i sygedagpenge og jeg afsætter en time, men de fleste samtaler tager omkring 1/2 time. 

Anmeld Citér

18. december 2015

FrkHS

Tak for svar :-)

Anmeld Citér

18. december 2015

SandraXOXO

FrkHS skriver:

Puha, det lyder ikke rart. Nu glæder jeg mig da rigtig meget :-( 

Har i forvejen frygtet det møde ret meget.

Gud nej undskyld det tænkte jeg ikke over. Nu er de fleste mennesker heldigvis rigtig søde så chancen for du skal til samtale med en emsig en er lille! Og de er lige ved at få juleferie så de er nok allesammen i godt humør alligevel  jeg krydser fingre! 

Anmeld Citér

18. december 2015

FrkHS

Det er godtnok først i starten af det nye år jeg skal til møde, men håber da ikke det har nogen betydning at det først er efter jul

Anmeld Citér

18. december 2015

Mami

Det tog 45 min og hun var super sød og forstående

Anmeld Citér

18. december 2015

Benjamins'mor

FrkHS skriver:

Jeg er blevet kaldt til en opfølgningssamtale på kommunen da jeg er sygemeldt med stress, og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved hvor lang tid der er afsat til sådan et møde? Har googlet og googlet, men uden held, så måske der var nogen herinde der vidste det?

En halv times tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.