Tøj på til vand'fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
8 svar
1 synes godt om
18. december 2015

Denførste

mit spørgsmål er hvad/ skal man have tøj på, når man gerne vil føde i vand? 

Findes der badedragter, eller skal man mon bare være nøgen, øhm..? Har prøvet at søge på det på Google, men der var ingen hjælp. Så jer skønne kvinder som har erfaring inden for dette, hvad havde i på og hvad var jeres oplevelser i vandet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2015

Maise86

Denførste skriver:

Findes der badedragter, eller skal man mon bare være nøgen, øhm..? Har prøvet at søge på det på Google, men der var ingen hjælp. Så jer skønne kvinder som har erfaring inden for dette, hvad havde i på og hvad var jeres oplevelser i vandet?

Jeg fødte dog ikke i vand, men var i vand et par timer op til og der var jeg helt nøgen 

Anmeld Citér

18. december 2015

Bissen

Denførste skriver:

Altså hvis man ikke bryder sig om at være nøgen, så kan man jo have en stroptrøje, sports-bh eller håndklæde over brysterne. Understellet skal jo frem på et tidspunkt, men indtil da kan man vel have egne, eller hospitalets, underbukser på. 

Anmeld Citér

18. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg fødte ikke i vand (Det var ellers min drøm), men brugte det som smertelindring et par timer. Jeg var helt nøgen da. Fik tilbudt at have en af hospitalets skjorter på, men havde ikke lyst. Fik dog en på da jeg kom op af vandet og skulle op på briksen

Anmeld Citér

18. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg kunne godt tænke mig at føde i vand, hvis det bliver muligt - og jeg tænker selv at jeg er komplet ligeglad med om jeg har noget på, når jeg kommer så langt. Men ellers kan man jo bare smide en tynd løs trøje/skjorte i tasken, som kan tåle mosten - eller sikkert låne en hospitalsskjorte...

Anmeld Citér

18. december 2015

MariaKyedDK

Denførste skriver:

Jeg havde en sports-bh på og ikke andet 

Anmeld Citér

18. december 2015

SofiaMik

Vil bare sige, at det er drønubehageligt at have noget på,  der strammer, når man er i fødsel og da især tøj, der bare er i vejen i vandet. 

Var selv nøgen i vandet. Dog fødte jeg ikke i vandet.

Anmeld Citér

18. december 2015

lillespir26

Denførste skriver:

Jeg har dog ikke født i vand men tro mig når du kommer dertil hvor du skal føde er du fuldkommen ligeglad om du er nøgen eller ej det kommer så naturligt at man er nøgen omkring og efter fødslen der er næsten ikke det din fødselshjælper og efterfølgere gæster ikke kommer til at se på din krop når du føder er understellet fremme evt resten af kroppen og efter ligger du alligevel med dit barn på bryster og skaber hud mod hud eller ammer 

Anmeld Citér

18. december 2015

SandraXOXO

Man måtte ikke ha noget på i vandet der hvor jeg var, grundet bakterier i tøjet. Jeg takkede så nej, gad absolut ikke sidde splitter nøgen og bade foran 6 mennesker  det er jeg alt for blufærdig til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.