Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg er gravid og er en 4-5 uger henne.
Jeg havde en abort i november og derfor skal jeg scannes i morgen.
Hvad skal jeg forvente at kunne se?
Tænker, at vi kan se en blommesæk, men er det ikke også det?
Håber I kan hjælpe
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabone skriver: Hej piger Jeg er gravid og er en 4-5 uger henne. Jeg havde en abort i november og derfor skal jeg scannes i morgen. Hvad skal jeg forvente at kunne se? Tænker, at vi kan se en blommesæk, men er det ikke også det? Håber I kan hjælpe
Tillykke. Her er mit meget tidligere scannings billede. Man kunne ikke se fostret men lægen kunne godt ane den, hvilket man ikke forstår var 4+5 tror jeg. Så hjerteblink ugen efter.
Krydserfingre skriver: Tillykke. Her er mit meget tidligere scannings billede. Man kunne ikke se fostret men lægen kunne godt ane den, hvilket man ikke forstår var 4+5 tror jeg. Så hjerteblink ugen efter.
Fedt med et billede! Tusind tak for det!
Jeg tror, jeg er 4+4 i morgen, så det må jo (forhåbentlig) være det, jeg ser også
Sabone skriver: Fedt med et billede! Tusind tak for det! Jeg tror, jeg er 4+4 i morgen, så det må jo (forhåbentlig) være det, jeg ser også
Troede slet ikke der var muligt at scanne så tidligt. Da jeg var til første scanning denne gang svarede fostret til uge 6-7 stk og der kunne man kun lige ane en lille prik der blinkede lidt selvom de scannede indvendig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128