D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor til guldklumpen skriver:
min søn på 10 mdr sover utroligt uroligt om natten, han græder i søvne og vender sig om i kravlestilling flere gange. Han sover ved siden af mig fordi jeg tænker det må give ham tryghed. Det har stået på i snart fire uger. Jeg er så træt efterhånden. Vi har fået tjekket ører og ja snart alt
. Har i prøvet det samme? Har i nogen gode råd? 
Min datter sover meget uroligt. Og hun larmer! Hun piver (og bliver nogle gange næsten panisk) når hun ikke kan finde sutten, men falder til ro den er i munden. Hun sover oftest på maven, med benene trukket ind under sig. Det startede da hun var 8-9 mdr. - Nu er hun 17 mdr..
Vi flyttede til en større lejlighed da hun var 9,5 mdr og der kom hun altså på eget værelse. For selvom hun larmer og piver og er urolig så sover hun altså. Hun vågner ikke, selvom hun af og til nærmest står på alle fire og sover. Til gengæld vækkede hun mig utallige gange hvor jeg nu rent faktisk kan sove om natten.
Hendes dør er lukket, men min er åben så jeg kan høre hvis hun vågner og er ked. Når hun først vågner rigtig så kan hun sagtens vække mig, men jeg kan sove fra alt hendes moslen.
Og det er et fedt om hun sover hos mig eller på eget værelse, hun mosler rundt i HELE sengen uanset hvad.
Så det er mit bedste råd. Det er i hvert fald hvad der virkede her.
Anmeld
Citér