Virkelig klam tråd om (forstoppelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
9 svar
6 synes godt om
16. december 2015

marie_jon

Godaften. Lang historie kort!

fødte min søn for 4 år siden. Siden da, synes jeg at have forstoppelses problemer medmindre jeg drikker stærk kaffe til morgen. Hvis jeg drikker kaffe, så er der ingen problemer... Men lige så snart jeg ikke får kaffe, men the, eller intet, bum så kommer jeg ikke på wc i et par dage. Det ender med at være.... Små kugler der kommer har været til lægen i går, og hun mener at der skal en masse vand til. 1 stort glas KOLD vand hver morgen, og så skal jeg drikke 2 L vand hver dag. Synes bare jeg drikker rigelig i forvejen. Giver det en chance.

tager virkelig imod andre lign. Historier/oplevelser med KYS HÅND!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
maria_jo skriver:

fødte min søn for 4 år siden. Siden da, synes jeg at have forstoppelses problemer medmindre jeg drikker stærk kaffe til morgen. Hvis jeg drikker kaffe, så er der ingen problemer... Men lige så snart jeg ikke får kaffe, men the, eller intet, bum så kommer jeg ikke på wc i et par dage. Det ender med at være.... Små kugler der kommer har været til lægen i går, og hun mener at der skal en masse vand til. 1 stort glas KOLD vand hver morgen, og så skal jeg drikke 2 L vand hver dag. Synes bare jeg drikker rigelig i forvejen. Giver det en chance.

Jeg kan tydeligt mærke hvis jeg ikke får nok at drikke i løbet af dagen, så får jeg hård mave.. Så der er noget om det

Jeg skal også holde mig lidt fra stivelse, da det har en tydelig negativ virkning på mig i den retning. Men det er ikke så svært nu jeg følger lchf

Anmeld Citér

16. december 2015

marie_jon

MummiT skriver:

Jeg kan tydeligt mærke hvis jeg ikke får nok at drikke i løbet af dagen, så får jeg hård mave.. Så der er noget om det

Jeg skal også holde mig lidt fra stivelse, da det har en tydelig negativ virkning på mig i den retning. Men det er ikke så svært nu jeg følger lchf

Tak for svar�������� Måske jeg skulle holde mig fra netop stivelse��

Anmeld Citér

16. december 2015

marie_jon

Andre måske��

Anmeld Citér

16. december 2015

Vivienne

maria_jo skriver:

Hej Maria, 

Jeg har haft forstoppelse hele mit liv, så jeg har prøvet lidt af hvert. Det der har hjulpet mig er: 

*** All bran - du skal spise en lille skål hver morgen og allerede efter et par dage kan du mærke forskellen. 

*** Movicol - kan fås på apoteket. Lidt dyrt men pengene værd. Det har reddet mig. 

*** Regelmæssig motion - behøver ikke være overdrevet, men bare regelmæssigt. Det hjælper rigtig meget. 

Ovenstående har reddet mig fra "små kugler" og hæmorider. 

Held og lykke

Anmeld Citér

16. december 2015

marie_jon

Vivienne skriver:

Hej Maria, 

Jeg har haft forstoppelse hele mit liv, så jeg har prøvet lidt af hvert. Det der har hjulpet mig er: 

*** All bran - du skal spise en lille skål hver morgen og allerede efter et par dage kan du mærke forskellen. 

*** Movicol - kan fås på apoteket. Lidt dyrt men pengene værd. Det har reddet mig. 

*** Regelmæssig motion - behøver ikke være overdrevet, men bare regelmæssigt. Det hjælper rigtig meget. 

Ovenstående har reddet mig fra "små kugler" og hæmorider. 

Held og lykke

Åhh af hjertet TAK❤️❤️ Det vil jeg helt bestemt prøve����

Anmeld Citér

16. december 2015

Mullesmith

Jeg har altid haft problemer med maven i tide og utide, jeg synes også kaffe hjælper og så drikke en masse vand gerne 2-3 liter om dagen. Og så spis en masse frugt og grønt der også indeholder gode fibre samt væske der blødgøre aføringen. Jeg har til tider brugt klysma eller klyx som er anal aføringsmiddel der virker ganske hurtigt. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Mullesmith

Og ja en rask gåtur har også nogen gange hjulpet mig, nogen gange har jeg været nødt til at skynde mig at vende om på en gåtur for at komme hjem på toilettet 

Anmeld Citér

16. december 2015

marie_jon

Mullesmith skriver:

Jeg har altid haft problemer med maven i tide og utide, jeg synes også kaffe hjælper og så drikke en masse vand gerne 2-3 liter om dagen. Og så spis en masse frugt og grønt der også indeholder gode fibre samt væske der blødgøre aføringen. Jeg har til tider brugt klysma eller klyx som er anal aføringsmiddel der virker ganske hurtigt. 

Det er da bare SÅ træls med hård mave!!��

Jeg må prøve med vand og frugt���� og gåture. Tak for hjælpen����

Anmeld Citér

17. december 2015

Chellie

Magnesium-tilskud hjælper her. Jeg døjer voldsomt meget med forstoppelse i graviditeten, og er anbefalet at tage en masse magnesium til at løsne lidt op for det. Indtil videre ser det ud til at hjælpe.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.