Mødt en fyr i byen......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2015

biniek

jeg bliver nød til at spørge et konkret spørgsmål for at få sms til bage fra min kæreste, fra førsre dag og selv efter 3 år.

jeg ville helt sikker skrive

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2015

Carina:-)

Skriv da

De tider er da ovre hvor piger ikke må "jage"

Så spørg om han vil mødes kort og kontant så kan han jo bare skrive en dårlig undskyldning

Held og lykke 

Anmeld Citér

11. januar 2016

PernilleogLouis

Anonym skriver:

Hejsa i skønne damer

Jeg var til julefrokost med jobbet i fredags og efterfølgende tog en del af os i byen. Her mødte jeg en vildt lækker fyr som jeg dansede tæt med og kyssede med. Tror vi dansede sådan i en times tid

vi snakker ik så meget sammen men han spørger om jeg vil ha hans nummer. Han har ik sin mobil på sig så han kan ik få mit. Nå jeg får hans nummer og han vil meget gerne have at jeg skrive til ham dagen efter og vi går hver til sit

jeg skriver så tak for dansen lørdag aften, han skriver først tilbage efter at jeg er faldet i søvn. Jeg svarer ham så først søndag formiddag. - han har så ik skrevet tilbage.... 

Jeg kan bare ik få ham ud af hovedet.... Han virkede meget intresseret i fredags (jeg tror ik at han var så fuld ), jeg er bange for at hvis jeg skriver til ham igen at han syntes at jeg er belastende og mærkelig men på den anden side så har jeg jo ik noget at miste og jeg kommer sikkert aldrig til at møde manden igen hvis det er. 

Så mit spørgsmål er - hvad ville i skrive til ham i sådan en situation????

Hvad endte du med

Anmeld Citér

11. januar 2016

Kay

Anonym skriver:

Hejsa i skønne damer

Jeg var til julefrokost med jobbet i fredags og efterfølgende tog en del af os i byen. Her mødte jeg en vildt lækker fyr som jeg dansede tæt med og kyssede med. Tror vi dansede sådan i en times tid

vi snakker ik så meget sammen men han spørger om jeg vil ha hans nummer. Han har ik sin mobil på sig så han kan ik få mit. Nå jeg får hans nummer og han vil meget gerne have at jeg skrive til ham dagen efter og vi går hver til sit

jeg skriver så tak for dansen lørdag aften, han skriver først tilbage efter at jeg er faldet i søvn. Jeg svarer ham så først søndag formiddag. - han har så ik skrevet tilbage.... 

Jeg kan bare ik få ham ud af hovedet.... Han virkede meget intresseret i fredags (jeg tror ik at han var så fuld ), jeg er bange for at hvis jeg skriver til ham igen at han syntes at jeg er belastende og mærkelig men på den anden side så har jeg jo ik noget at miste og jeg kommer sikkert aldrig til at møde manden igen hvis det er. 

Jeg havde skrevet og inviteret ham fx ud og spise eller sådan noget 

Anmeld Citér

15. juni 2022

Sygomortenjuul@outlook.dk

Hejsa i skønne damer

.

Anmeld Citér

15. juni 2022

Hanspige

.

Du skriver i en tråd fra 2015. 

Tænker hvis det er dig. Så er 7 år lige lovlig længe at vente

Anmeld Citér

15. juni 2022

KoFy

SofiaMik skriver:

Mænd vil helst jage og tænder af på det modsatte. Hvis han er interesseret i dig, så vil han helt sikkert ringe. Glem ham og håb på det bedste.

Som mand vil jeg bare sige, det ikke er tilfældet. Jeg har altid godt kunnet lide stærke kvinder og har aldrig set noget skidt i, hvis de har vist, hvad de ville.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.