Angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. december 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer. Jeg skriver fordi jeg gerne vil have nogle råd til at få mere ro og være mindre bekymret. Jeg er gravid i uge 25 og jeg har en tilsyneladende ukompliceret graviditet dog med en del plukkeveer. Jeg har siden jeg testede positivt levet i en virkelig ubehalig angst for at miste. Hvorimod jeg tidligere frygtede abort er jeg nu bange for at gå for tidligt i fødsel og miste mit barn. Normalt er jeg ikke bange for sygdom osv, men det er kommet efter jeg blev gravid. Jeg har været til akut scanning 2 gange pga jeg var i smerte og troede noget var ved at gå galt. Det blev heldigvis afkræftet og min livmoderhals blev målt til 43mm. Jeg prøvet at rationalisere mig selv ud af det ved fx at sige at jeg i dag føler noget er ved at gå galt, men det har beg jo også prøvet 1000 andre gange hvor alt var ok, men det virker ikke. Har henvendt mig vildt mange gange til lægen, men fordi jeg normalt ikke er typen som pylrer har han ikke reageret på det, som jeg mener efterhånden er unormalt.. Hvad kan jeg stille op og hvor kan denne angst komme fra? Et eksempel på min angst er at det rent faktisk er fysisk jeg mærker symptomerne. Følte da jeg rejste mig op et smæld i maven og nu synes jeg at jeg har småondt...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.