Hvem skal have gaven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem skal have vasen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.751 visninger
10 svar
10 synes godt om
16. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har lavet denne vase sammen med Lenora på 1½ år. Jeg synes det var en sød ting vi kunne lave sammen.

Nu er jeg så blevet lidt i tvivl. Hvem skal have den i gave? Eller skal jeg bare beholde den selv?

Det skal enten være mormor eller far der skal have den hvis jeg ikke selv beholder den. 

Jeg tror mormor ville blive glad for den, men hun kunne også finde på at synes den fylder lidt, da hun i forvejen har mange vaser.

Jeg aner ikke om far ville blive glad for den, eller synes den er åndsvag fordi hun er så lille og det jo er noget jeg har fundet på vi skulle... - Far og jeg er ikke sammen, og han bor hjemme hos sin storebror og dennes kæreste. 

Jeg ville egentlig elske at have den stående, jeg synes den er så sød 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

SandraXOXO

Den er ret fin tror måske jeg ville give den til faren, da jeg tænker han ikke har vildt mange vaser. 

Anmeld Citér

16. december 2015

lottemusen

MummiT skriver:

Jeg har lavet denne vase sammen med Lenora på 1½ år. Jeg synes det var en sød ting vi kunne lave sammen.

Nu er jeg så blevet lidt i tvivl. Hvem skal have den i gave? Eller skal jeg bare beholde den selv?

Det skal enten være mormor eller far der skal have den hvis jeg ikke selv beholder den. 

Jeg tror mormor ville blive glad for den, men hun kunne også finde på at synes den fylder lidt, da hun i forvejen har mange vaser.

Jeg aner ikke om far ville blive glad for den, eller synes den er åndsvag fordi hun er så lille og det jo er noget jeg har fundet på vi skulle... - Far og jeg er ikke sammen, og han bor hjemme hos sin storebror og dennes kæreste. 

Jeg ville have beholdt den selv, og så lave noget andet til mormor og far

Anmeld Citér

16. december 2015

FruStolpe

MummiT skriver:

Jeg ville beholde den selv  

Synes det er super fin og ville nyde at kunne ha den stående 

Anmeld Citér

16. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih den er fin!

Jeg ville beholde den selv, også finde på noget andet krea tilde andre!

Hvor har du købt vasen henne? Har du bare brugt maler tabe og er den "bagt" efter hun har malet på den?

Syntes i øvrigt at det er så fedt, at du tænker at far ska ha en gave, fra jeres datter selvom i ik er sammen. God stil der! Vh stine

Anmeld Citér

16. december 2015

MamaGulloev

StineW79 skriver:

Ih den er fin!

Jeg ville beholde den selv, også finde på noget andet krea tilde andre!

Hvor har du købt vasen henne? Har du bare brugt maler tabe og er den "bagt" efter hun har malet på den?

Syntes i øvrigt at det er så fedt, at du tænker at far ska ha en gave, fra jeres datter selvom i ik er sammen. God stil der! Vh stine

Jeg tror også det er det jeg er kommet frem til. Den er bare så fin, jeg vil selv have den

Den er købt i lidl, tror den kostede 50 kr eller noget i den stil. 

Jeg har faktisk bare brugt almindelig klar tape, det fungerede super fint! Der er nogle tuscher med når man køber vasen, så det er bare dem vi har brugt, og ja den er bagt ved 160 grader i 15 minutter

Jeg ved at far savner hende meget når han ikke har hende, og der går ofte længe i mellem, så derfor synes jeg at en hjemmelavet gave fra hende er helt på sin plads. Jeg ville i hvert fald elske at få sådan en gave hvis det var omvendt

Anmeld Citér

16. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
MummiT skriver:

Jeg tror også det er det jeg er kommet frem til. Den er bare så fin, jeg vil selv have den

Den er købt i lidl, tror den kostede 50 kr eller noget i den stil. 

Jeg har faktisk bare brugt almindelig klar tape, det fungerede super fint! Der er nogle tuscher med når man køber vasen, så det er bare dem vi har brugt, og ja den er bagt ved 160 grader i 15 minutter

Jeg ved at far savner hende meget når han ikke har hende, og der går ofte længe i mellem, så derfor synes jeg at en hjemmelavet gave fra hende er helt på sin plads. Jeg ville i hvert fald elske at få sådan en gave hvis det var omvendt

Jeg ska da vist lige forbi lidel i morgen, efter arbejde! Vh stine

Anmeld Citér

16. december 2015

EnGodMor

Jeg ville helt klart give den til far'en 

Anmeld Citér

16. december 2015

MM00

MummiT skriver:

Jeg ville beholde den selv 

Ud fra det du skriver med far savner hende så ville jeg købe en ramme og give ham et billede af din datter. I jysk kan man få en ramme til 3 billeder sådan en ville jeg give til far med 2 billeder af din datter også en tegning hun laver. 

Til mormor vil jeg finde på noget andet 

Anmeld Citér

17. december 2015

MamaGulloev

Ville lige lave en lille opdatering

Jeg har fundet en plads til vasen i stuen, og er SÅ glad for resultatet

Og har besluttet at far får en gipsafstøbning af hendes hånd. Det ved jeg at han bliver glad for.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.