Beregning af ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

241 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2015

Anonym trådstarter

Hej piger 

min kæreste og jeg valgte at smide p-pillerne i september måned.

min første cyklus efter p-pille stop varede i 29 dage .. 

Mit spørgsmål er hvordan jeg regner ud, hvornår jeg har ægløsning, f.eks min sidste mens første dag var d. 21/11 og sluttede d. 26/11 hvornår har min ægløsning så lagt denne gang? 

Hvor længe varede det for jer, fra i smed p-pillerne til i testede positiv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Lilott

Ægløsning ligger ca 14 dage før mens første dag - dvs. at med en cyklus på 29 dage havde du ægløsning omkring d. 6 december.

Hvis du ikke er blevet gravid skal du have mens her d. 20/12 og så vil din ægløsning ligge omkring 4/1

Da jeg smed p-pillerne i 2012 gik der ca tre måneder før jeg blev gravid med min søn

Denne gang har det dog taget noget længere tid, og er stadig ikke gravid. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Ægløsning ligger ca 14 dage før mens første dag - dvs. at med en cyklus på 29 dage havde du ægløsning omkring d. 6 december.

Hvis du ikke er blevet gravid skal du have mens her d. 20/12 og så vil din ægløsning ligge omkring 4/1

Da jeg smed p-pillerne i 2012 gik der ca tre måneder før jeg blev gravid med min søn

Denne gang har det dog taget noget længere tid, og er stadig ikke gravid. 

Tusind mange tak for dit svar :-) 

har en søn i forvejen, men han var der bare pludselig, havde dog ikke taget præsentation, men der tænkte vi ikke i ægløsningsbaner eller noget, så det er en helt ny verden der åbner sig nu .. 

Vi havde sex natten til den 6 faktisk, så det er da lidt spændende, men tør ikke håbe på noget.. 

Håber snart der sætter sig en lille spire fast til jer :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.