fuck fuck fuck fuck....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har testet positiv.... Og skal ikke have barnet..........

Jeg har de børn min kæreste og jeg skal have. Og han har lige fået klippet strengene.

Vi har hverken råd eller plads til endnu et familie medlem. Og job mæssigt kan det heller ikke hænge sammen.

Min mand har lige fået nyt job og jeg  er Netop ansat i et vikariat indtil marts.

Har det så svært ved at fortælle min arbejdsplads om det (er meget ny der). men skal jo ha fri til læge mm.

Hvordan foregår det? Hvor hurtigt mon det bliver overstået?

Aner intet om abort

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

Anonym

Først skal du ind til lægen, og så beslutter du dog for kirurgisk eller medicinsk. Jeg har fået to aborter, en med hver metode. (Jeg var meget ung begge gange). Jeg havde det bedst med kirurgisk. Med medicinsk bløder man voldsomt, har ondt og det kan tage lang tid - og alligevel ende ud i kirurgisk. Man er oppe og "ok" samme dag. Men med medicinsk kan det som sagt trække ude.

jeg er ked af det på dine vegne, det er aldrig nemt.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først skal du ind til lægen, og så beslutter du dog for kirurgisk eller medicinsk. Jeg har fået to aborter, en med hver metode. (Jeg var meget ung begge gange). Jeg havde det bedst med kirurgisk. Med medicinsk bløder man voldsomt, har ondt og det kan tage lang tid - og alligevel ende ud i kirurgisk. Man er oppe og "ok" samme dag. Men med medicinsk kan det som sagt trække ude.

jeg er ked af det på dine vegne, det er aldrig nemt.

Tusind tak for dit svar...

Hvordan  er det ved kirurgisk ift blødning og ondt efterfølgende?  

Hvor længe gik der fra du var ved lægen til du havde en dato for aborten? 

Og nej det er bestemt ikke nemt. Overhovedet puha.

igwn. Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare 

Anmeld Citér

15. december 2015

An&Jo

Jeg har fået en kirurgisk, og her gik det stærkt, for jeg var allerede 12+1 da det blev opdaget at jeg var gravid, så jeg mødte fastende til skanning på sygehuset 12+3 og fik en udskrabning samme dag.. 

Jeg havde ikke ondt bagefter, og blødte som ved en normal mens.. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym

Tusind tak for dit svar...

Hvordan  er det ved kirurgisk ift blødning og ondt efterfølgende?  

Hvor længe gik der fra du var ved lægen til du havde en dato for aborten? 

Og nej det er bestemt ikke nemt. Overhovedet puha.

igwn. Tusind tak fordi du gav dig tid til at svare 

Der gik et par dage, men dagene føltes lange og nederen. Tror det er nemt hvis man ved at det ikke vil gå, jeg var feks 15 år. Tænker tit på "hvad det kunne have været". Og det er altså 14-15 år siden. Jeg var oppe samme dag, blødningen er ikke så voldsom som medicinsk. Med medicins får du nogle piller du skal spise, også skal du bare vente på at begynde at bløde. Det gjorde ikke ondt, og lægerne er skide søde og "ikke dømmende". 

Det var da så lidt

Anmeld Citér

15. december 2015

Tranebaer

Jeg har været med min veninde der har fået en medicinsk og en kirurgisk.

Den kirurgiske var klart rarest, hurtigst overstået og med færrest smerter, mindst blødning osv.

Ved den medicinske endte det alligevel i en udskrabning og voldsomme uudholdelige smerter og kæmpe blødning i en måned (hun bløder også normalt meget og har mange menstruationssmerter)

Ved den kirurgiske blødte hun næsten ikke og havde ikke smerter.

Første gang pressede lægerne hende til medicinsk, selvom hun sagde at hun kendte sin krop og vidste at det ville ende dårligt.

Anden gang prøvede de flere gange at presse hende til medicinsk, men accepterede til sidst kirurgisk.

Det værste ved den kirurgiske er, at man skal være længere henne end den medicinske. Den medicinske tilbyder de i starten af graviditeten, men min veninde måtte gå i ca. en måned og være gravid for at vente på at fosteret var stort nok til en kirurgisk (ca. uge 8-9).

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar. Det lyder til at den kirurgiske er det jeg skal vælge. Forsøgte at komme igennem til lægen idag, uden held...

Så nu har jeg sendt en mail til hende.

Anmeld Citér

16. december 2015

LLT.

Jeg har fået en medicinsk og det var altså ikke slemt, ja gjorder da ondt, men ikke værre end en slem mens knus til dig.

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym trådstarter

LLT. skriver:

Jeg har fået en medicinsk og det var altså ikke slemt, ja gjorder da ondt, men ikke værre end en slem mens knus til dig.

Tak for dit svar. Har været ved lægen idag, bestilte tid med det samme og er nu på vej jeg fra en privat klinik.

Er begyndt på den medicinske...

Nu venter jeg med frygt på hvordan det forløber. Plejer at være ret god til smerter så det hver jeg......

Anmeld Citér

18. december 2015

Anonym

1. Jeg var ved Lægen en onsdag, fik opkald fra sygehuset samme dag (onsdag aften) og fik tid om torsdagen, dagen efter. 

Jeg valgte medicinsk abort, 7+1 uge henne.

Tog pillen torsdag aften uden bivirkninger den som stopper graviditeten, dagen efter om fredagen kl elleve om morgen tog jeg de fire stik piller, lå en time på sofaen bagefter og bevægede mig normalt rundt derefter. 

Fik ganske almindelige menstruationsmerter kl 14 cirka og begyndte at små bløde, kl 15 aborterede jeg. 

Man bløder cirka i tre uger derefter, den første uge bløder man lidt mere end en almindelig menstruation, og de sidste to uger er det bare ganske almindelig blødning. 

Jeg havde kun en form for menstruation smerter lige inden jeg aborterede men ellers havde jeg ingen bivirkninger. 

Ønsker jer alt det bedste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.