Projekt nr. 2 endelig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2015

Anonym trådstarter

Ej nu blev jeg simpelthen nød til at komme ud med det! Nu langt om længe er vi skudt i gang med nr.2  vores datter er 4,5 år og jeg har været under uddannelse de sidste 1,5 år, så vi ville vente til det var ovre!

Men nu er måneden kommet hvor vi får alvor kan gå i gang, og jeg er blevet totalt besat af det de sidste dage, bla ved at læse herinde igen og virkelig gå op i min ægløsning.

Vi ville jo rigtig gerne have en dreng anden gang, det kunne være sjovt med en af hver, og derfor prøver vi alt det vi har læst os til for at se om det giver noget udslag. Alt fra udflåd, samlejestilling, orgasme og ægløsningstest. så nu må vi se, 1. gang skete det første forsøg.

Jeg har ægløsning nu, og har testet 2 gange idag med ægløsningstest som til at starte med viste en svag streg som er negativ og anden gang her til aften helt tydeligt positiv. Så nu skal vi i gang!!!  

Andre der prøver lige nu??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Anonym

Uuh det lyder meget spændende ☺️ ���� Vi er også i gang med at prøve med vores nr. 2, og jeg er idag gået én dag over med mens og har testet en méget svag streg. Så er meget i tvivl om jeg er gravid ��

Anmeld Citér

16. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Uuh det lyder meget spændende ☺️ ���� Vi er også i gang med at prøve med vores nr. 2, og jeg er idag gået én dag over med mens og har testet en méget svag streg. Så er meget i tvivl om jeg er gravid ��

Uh ja det er spændende�� Har du prøvet at tage testen om morgenen? Der skulle det være mest sandsynligt resultat? �� 

Nu venter vi så bare og ser om jeg får menstruation, der er bare længe til synes jeg��

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym

Ja nu har jeg fået en meget positiv test ������ hva med dig, har du fået menstruation? 

Anmeld Citér

23. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja nu har jeg fået en meget positiv test ������ hva med dig, har du fået menstruation? 

Ej tillykke������

jeg kan skal først have min mens omkring nytår så regner med jeg først tager en test der og ser om det er sket�� Selvom jeg synes jeg har symptomer på graviditet allerede men det kan jo godt være indbildning☺️ 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym

Mange tak, det er rigtig dejligt! 

Okay, håber at den er der. - det må du lige skrive når det er. Ja kender alt for godt det der med at man mærke alle symptomerne, og så er man bange for at man bare psyker sig selv 

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mange tak, det er rigtig dejligt! 

Okay, håber at den er der. - det må du lige skrive når det er. Ja kender alt for godt det der med at man mærke alle symptomerne, og så er man bange for at man bare psyker sig selv 

Hej igen jeg har testet positiv 2 dage før mens, og skulle have haft den idag så jeg tager en test igen imorgen tidlig �� men er ret sikker på den er positiv fordi er du gal jeg har ømme bryster, træthed og oppustet mave���� 

hvordan har du det? Og var det dit første eller? ��

Anmeld Citér

1. januar 2016

AnnePedersen

Sikke en dejlig tråd.... To der er gravide. Juhu tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.