Råd mod træthed søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Kaufie

Hvad gør I mod trætheden? Tager en lur?

Sidder lige her midt på eftermiddagen og får mega-krise foran computeren. Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at jeg sidder alene på kontoret og skal opdatere statistikker......

Før har jeg kværnet et par kopper kaffe - men for det første er det jo slet ikke godt for spiren i maven - for det andet smager det bare ikke godt når jeg er gravid (er stor-kaffe-drikker normalt)

Jeg glæææææder mig til togturen på ca 20 min, hvor jeg lige kan tage en powernap.

Har I fundet et godt råd mod træthed - eller er I slev ikke plaget af den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er MEGAtræt - hele tiden næsten...

Jeg er sove-træt kl 20 om aftenen de fleste dage og kunne sagtens snuppe en middagslut også...

Jeg plejer at tænke at det er OK at være træt - jeg er for pokker da ved at gro en hel samling organer i den her uge!!!

Men ellers synes jeg det hjælper at spise små måltider (et æble, en ostehaps, en bolle osv. hele dagen og så af og til noget med lidt sukker i - et lille glas sodavand eller juce f.eks.).

Anmeld

21. september 2009

Tdittmann

jeg tager en lille lur mens de to store piger ser børnetime og faderen laver mad

- desuden kan jeg også nævne at det er en stor fordel at jeg kun arbejder 28 timer istedet for som mange 37 t

Anmeld

22. september 2009

mek-83

Jeg lider meget af træthed - og kvalme om eftermiddagen, har heldigvis en sød chef så jeg har fået lv at smutte lidt forskelligt i denne periode. Jeg kan nelig slet ikke hænge sammen.

Har dog fået det lidt bedre med trætheden men kvalmen er der stadig.

Anmeld

22. september 2009

Vidunderligeunger

når du er træt så rejser du dig op og tager 5 dybe indåndninger, siger til dig selv  "jeg er pisse træt og det er ok, men nu gør jeg lige noget for det" sig det højt!!

så tager du et par gode sko på og en varm jakke, går en tur evt. med børnene eller manden.. eller bare alene og nyder stilheden det behøver ikke tage mere end 15-20 minutter og så er du frisk når du kommer ind igen !

pas på med at lægge dig på sofaen lige bagefter - DET er farligt..

knus hende den unge 4+2

Anmeld

22. september 2009

Kaufie

Så længe jeg er på arbejde (8-16) kan jeg desværre ikke gøre så meget, der afslører mig som gravid (endnu)

Men går meget på toilettet om eftermiddagen - eller har ærinder i kopirummet/på lageret.

Og så dratter jeg om på fifaen kl 20.30 - stakkels min mand....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.