Menstruation!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2009

Emmaskatten

Hej tøser..
Det er nu over 7 måneder siden jeg fødte og lidt over 2 uger siden jeg stoppede med at amme og undrer mig lidt over hvornår min menstruation kommer!!!
Nogen der har lidt forstand på det emne???Lidt mærkeligt spørgsmål hehe!!!
Hvad bruger i af prævention???Vil gerne tilbage på pillerne igen!!!!
Meget mærkelige spørgsmål men håber der er nogen der vil svare!!!
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Moar'en

Emmaskatten skriver:

Hej tøser..
Det er nu over 7 måneder siden jeg fødte og lidt over 2 uger siden jeg stoppede med at amme og undrer mig lidt over hvornår min menstruation kommer!!!
Knus herfra

jeg kan ikke svare på ret mange af dine spørgsmål, men jeg fik min mens igen efter 6 uger, men jeg ammede heller ikke (pumpede ud i omkring 10 uger)
Jeg er gået tilbage til P- piller

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Emmaskatten skriver:

Hej tøser..
Knus herfra

Det mest normale er vidst at man får den når man stopper med at amme eller reducere amningen, men det er heller ikke unormalt at få den før. En cyklus er jo længere end 2 uger, så jeg ville lige give det lidt tid endnu for at se om den ikke finder sig selv.

Fik selv min menstruation 2 mdr. efter jeg havde født havde håbet jeg kunne trække den lidt længere .

Herhjemme bruger vi i øjeblikket gummihætten det er bare så romantisk, føler mig helt som en kejtet teenager igen .

Anmeld

21. september 2009

Emmaskatten

Misjelle skriver:

Det mest normale er vidst at man får den når man stopper med at amme eller reducere amningen, men det er heller ikke unormalt at få den før. En cyklus er jo længere end 2 uger, så jeg ville lige give det lidt tid endnu for at se om den ikke finder sig selv.

Fik selv min menstruation 2 mdr. efter jeg havde født havde håbet jeg kunne trække den lidt længere .

Herhjemme bruger vi i øjeblikket gummihætten det er bare så romantisk, føler mig helt som en kejtet teenager igen .

Hehe gummihætten den var go'
Bruger selv også ¨gummihætten¨.......total Anja & Victor....haha
Har bare hørt så mange sige at det bedste er en spiral.....hmmm tror jeg springer den over....haha

Anmeld

21. september 2009

Emmaskatten

Misjelle skriver:

Har bare hørt så mange sige at det bedste er en spiral.....hmmm tror jeg springer den over....haha

Anmeld

21. september 2009

Misjelle

Emmaskatten skriver:

Ja i bedste Anja & Viktor stil . Det er muligt at spiral er bedre, men jeg hader bare de der underlivs undersøgelser og kan slet ikke forestille mig at skulle have sådan en spiral op. derudover kender jeg 2 som er blevet gravide med spiral, så ved nu ikke hvad jeg skal tro . Det der er med kondom er nok mere at der er en øget risiko for at man "glemmer" at bruge det i kampens hede ellers tror jeg bestemt det er lige så sikkert (har dog ikke helt styr på tallene).

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Ha ha ja her hjemme er vi os anja & victor stilen   Og det tror jeg vi bliver lidt ved med endnu jeg var startet på p-piller men tog 8 kg på på meget kort tid så de røg med det samme i skraldespanden ja spiral overvejet jeg om men det kan ikke betale sig hvis man planlægger nr 2-3-4 inden for 3 år så her ville min læge ikke give mig den da vi skal i gang med nr 2 inden for et par år. 

Men spiral, p-pille og anja & victor er alle 3 99% sikre så det er hip som hap. 

Knus Anja i dette tilfælde 

Hov hov og jeg fik min mens en uge ca efter jeg stoppet med at amme 

Anmeld

21. september 2009

MoarLK

Jeg fik min mens da jeg trappede ned på amningen. Er på P-ringen - synes at den virker udmærket og har ikke taget på overhovedet af den.
Jeg har prøvet spiralen i ½ års tid, og det skal jeg aldrig igen - never ever.....

http://www.p-ring.dk/index_flash.asp

Anmeld

21. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg ammede fuldt ud i 3 mdr., så supplerede jeg med MME i 1 mdr. og derefter kun MME. Jeg fik min mens ca. 2 mdr. efter, at jeg begyndt, at supplere med MME.

Jeg startede på p-piller samme dag som jeg fik min mens. Jeg ringede og talte med min læge samme dag, og han sagde, at jeg bare kunne starte på dem, men at vi skulle beskytte os den første måned.

Anmeld

21. september 2009

Muffinmus

tja, her fik jeg den efter 6 uger og ammede fuldt ud
Og er nu på p-ringen, lidt smartere end pillerne og bedre for kroppen:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.