Er der en '' ekspert'' til at skrive ansøgninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.820 visninger
20 svar
1 synes godt om
14. december 2015

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg søger job job og job, og er nok ikke den eneste. 

men jeg synes selv jeg laver nogle gode ansøgninger, men får bare hele tiden afslag, og sjælendt kommer jeg til jobsamtaler. 

så vil høre om der er nogen som har lidt forstand ( evt. gode råd) til at lave en  en super god ansøgning ? 

det må gerne være en som har fået et job på sin ansøgning  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Hej alle. 

men jeg synes selv jeg laver nogle gode ansøgninger, men får bare hele tiden afslag, og sjælendt kommer jeg til jobsamtaler. 

så vil høre om der er nogen som har lidt forstand ( evt. gode råd) til at lave en  en super god ansøgning ? 

Hvad søger du job indenfor?

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Detail og kontor - elevpladser og jobs  

Anmeld Citér

14. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Der er som regel rigtig god hjælp og sparring at hente i din A-kasse og/eller din fagforening. Her laves også ofte kurser i CV- og ansøgnings-skrivning, som kan give et par gode friske øjne på dét man skriver. Måske dette kan hjælpe dig?

Anmeld Citér

14. december 2015

Befre_willy

Mangler selv inspiration til en pædagog medhjælper eller sosu hjælper ansøgning. Så læser ivrigt med ☺☺☺

Anmeld Citér

14. december 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej alle. 

Jeg har fået job på min - men nåede kun at sende til det ene sted. Så om den er god eller om jeg var heldig ved jeg ikke Men min ansøgning er inspireret af min kærestes - han er dygtig til at formulere sig og har aldrig haft svært ved at finde arbejde 

jeg skal lede efter ledningen til min bærbar computer så kan jeg lige sende den til dig (når det nok ikke før imorgn)

Det bliver dog i en PB - så du må skrive til mig hvis det har interesse. 

Anmeld Citér

14. december 2015

Befre_willy

Jeg vil også gerne se den 

Anmeld Citér

14. december 2015

Abracadabra

Du er nødt til at være knivskarp på grammatik og stavning - så dér skal du have lidt hjælp. 

Anmeld Citér

14. december 2015

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hej alle. 

Kan anbefale dig at gå denne hjemmeside igennem

Steen er helt fantastisk og kommer med nogle gode input til hele processen fra ansøgning til jobsamtale.

http://hitmedjobbet.dk/tag/steen-kraemer/

Jeg følger ham også på linkedin og der kommer der næsten dagligt nye indlæg fra ham.

Anmeld Citér

15. december 2015

Anonym trådstarter

De3Guldklumper skriver:

Kan anbefale dig at gå denne hjemmeside igennem

Steen er helt fantastisk og kommer med nogle gode input til hele processen fra ansøgning til jobsamtale.

http://hitmedjobbet.dk/tag/steen-kraemer/

Jeg følger ham også på linkedin og der kommer der næsten dagligt nye indlæg fra ham.

Tak skal du have, ham vil jeg følge  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.