Nogen der har søgt julehjælp ved mødrehjælpen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg sendte vores ansøgning til julehjælp afted fredag, men har ikke hørt noget retur. Vi sidder lidt stramt i det, så det ville være en kæmpe hjælp.

anyway det undrer mig bare at jeg ikke har fået nogen bekræftelses mail eller lign? Har andre der har søgt julehjælp fået en bekræftelse? Eller er det måske fordi jeg søgte fredag eftermiddag at den evt kommer imorgen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

fruD

Giv dem en chance til i morgen og ring evt tirsdag, hvis du ikke har hørt noget. I Randers deler de først ud mandag om en uge. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Giv dem en chance til i morgen og ring evt tirsdag, hvis du ikke har hørt noget. I Randers deler de først ud mandag om en uge. 

Ja det tror jeg at jeg gør, troede bare man fik sådan en bekræftelse automatisk 

Anmeld Citér

13. december 2015

Elgaard73

Min veninde fik først en bekræftigelsesmail fra dem efter en 4-5 dage, så det kan godt gå lidt tid.

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym

Der gik også mange dage før jeg fik en bekræftelse på de havde modtaget min ansøgning.

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der gik også mange dage før jeg fik en bekræftelse på de havde modtaget min ansøgning.

Okay, jamen så er det jo fint. Der er bare ikke mange dage tilbage til at ansøge så skulle lige sikre mig at det var normalt

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Min veninde fik først en bekræftigelsesmail fra dem efter en 4-5 dage, så det kan godt gå lidt tid.

Okay, jamen så er det jo fint. Der er bare ikke mange dage tilbage til at ansøge så skulle lige sikre mig at det var normalt

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym

Jeg skrev tidligere i tråden at der gik flere dage før jeg fik en bekræftelse på mail. Ville bare informere om at jeg idag har modtaget mail om at jeg har fået hjælp og beløbet går ind i morgen.

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg skrev tidligere i tråden at der gik flere dage før jeg fik en bekræftelse på mail. Ville bare informere om at jeg idag har modtaget mail om at jeg har fået hjælp og beløbet går ind i morgen.

Okay, hvornår søgte du? Hvis jeg må spørge

jeg har idag fået en bekræftelse om at de har modtaget ansøgningen, så nu skal der bare krydses fingre 

Anmeld Citér

14. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Okay, hvornår søgte du? Hvis jeg må spørge

jeg har idag fået en bekræftelse om at de har modtaget ansøgningen, så nu skal der bare krydses fingre 

Jeg søgte allerede i midten af november.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.