Tegn på fødsel, inden veer/vandafgang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.398 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2015

Anonym trådstarter

Ja kort og godt, oplevede i nogle tegn på fødsel inden i fik veer?

og er jeg den eneste i verden der ikke kan mærke mine plukkeveer? Tænker der må være nogle, men mærker igen ting.

de sidste dage har jeg haft sådan nogle stik i skeden, og håbede et øjeblik at de var et tegn, men ingen ting er sket.

oplevede i noget op til selve fødslen?

det skal lige siges at jeg er få dage fra termin, så det ville ikke være helt dumt hvis der snart skete noget

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

og er jeg den eneste i verden der ikke kan mærke mine plukkeveer? Tænker der må være nogle, men mærker igen ting.

de sidste dage har jeg haft sådan nogle stik i skeden, og håbede et øjeblik at de var et tegn, men ingen ting er sket.

det skal lige siges at jeg er få dage fra termin, så det ville ikke være helt dumt hvis der snart skete noget

Jeg mærkede rigtigt mange plukveer og rigtige veer første gang, jeg blev sat igang fordi jeg ikke kunne gå i fødsel selv. 

Anden gang gik min slimprop over 3 dage, på 3 dagen fik jeg veer 17.55, vandet gik 19.45 og 20.22 blev hun født. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym

Jeg er 6 gangs gravid, med termin idag, jeg har aldrig været så gravid som nu, de andre er født før termin

men jeg har MANGE plukveer, og også ind i mellem Veer, det tynger ned af og jeg tisser hele tiden. Men det sker intet. 

I fredags til skanning var jeg 3 cm åbrn, ingen livmorhals og meget blød. 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er 6 gangs gravid, med termin idag, jeg har aldrig været så gravid som nu, de andre er født før termin

men jeg har MANGE plukveer, og også ind i mellem Veer, det tynger ned af og jeg tisser hele tiden. Men det sker intet. 

I fredags til skanning var jeg 3 cm åbrn, ingen livmorhals og meget blød. 

Jeg føler mig lidt dum at spørge, men du lyder til at have erfaringer med graviditeter

har du oplevet IKKE at mærke plukkeveer? Her til aften har jeg mærket to gange at maven blev hård, men har aldrig haft plukkeveer der niver som alle ellers siger de gør? 

Ved godt det er dumt at tænke over, men vil bare så nødig gå over tid, vil ikke tættere på jul end højst nødvendigt 

Anmeld Citér

13. december 2015

Leneur

Anonym skriver:

Jeg kunne heller ikke mærke plukveer eller så at slimproppen var gået og havde slet ingen tegn på snarlig fødsel, førend vandet gik og hun er født 11 dage før tid... 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Jeg kunne heller ikke mærke plukveer eller så at slimproppen var gået og havde slet ingen tegn på snarlig fødsel, førend vandet gik og hun er født 11 dage før tid... 

Ej hvor er det godt at høre, troede jeg var den eneste i verden der var ikke kunne mærke dem. Frygtede at jeg var mega blank og bare ikke anede hvad jeg skulle mærke efter. Især fordi jeg har født før 

jeg har fire dage til termin, kan godt mærke at maven strammer lidt her til aften, men det er så også det.

sodst mærkede jeg heller ingen plukkeveer, slinpropper eller noget, men gik også otte dage over tid der, så frygter lidt at det gentager sig

Anmeld Citér

13. december 2015

Leneur

Anonym skriver:

Ej hvor er det godt at høre, troede jeg var den eneste i verden der var ikke kunne mærke dem. Frygtede at jeg var mega blank og bare ikke anede hvad jeg skulle mærke efter. Især fordi jeg har født før 

jeg har fire dage til termin, kan godt mærke at maven strammer lidt her til aften, men det er så også det.

sodst mærkede jeg heller ingen plukkeveer, slinpropper eller noget, men gik også otte dage over tid der, så frygter lidt at det gentager sig

Jeg krydser for at du snart er i fuld gang.... 

Ja jeg var også sådan lidt underlig til mode, når alle snakkede om plukveer og slimprop netop fordi jeg ikke kunne mærke eller se noget og når jeg så var førstegangs, var det så mig der var mærkelig eller??? 

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg føler mig lidt dum at spørge, men du lyder til at have erfaringer med graviditeter

har du oplevet IKKE at mærke plukkeveer? Her til aften har jeg mærket to gange at maven blev hård, men har aldrig haft plukkeveer der niver som alle ellers siger de gør? 

Ved godt det er dumt at tænke over, men vil bare så nødig gå over tid, vil ikke tættere på jul end højst nødvendigt 

Nej, men i og med jeg har mange bliver de også værre og værre ��

i den første mærkede jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.