Medicin til mere mælk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2015

HVPigen

Jeg ammer min datter på 4 mdr endnu, hvilket jeg rigtig gerne vil forsætte med , dog pumper jeg det ud og hun får det i flaske , (der er en forklaring hvorfor) men mig og manden skulle giftes i november hvilket gjorde min krop fik stress af der = det gik udover mit mælk . 

Mit spørgsmål er nu at jeg har læst man kan få noget medicin for at sætte produktionen i gang / danne mere mælk. Jeg ret sikker på det ikke er noget min læge kender til og jeg derfor godt frygter hun siger at det vil hun ikke udskrive nu hvor min datter er 4 mdr (snart 5) 

Jeg pumper alt hvad jeg kan ca hver 2-3 time dvs omkring 7-8 gange i døgnet . Men alligevel på 3 timer kan jeg højst få 30 ml ud på hvert bryst og hun spiser 130 hvert 3 time så jeg har jo ikke nok mælk :-( og har derfor måtte give erstatning til hende (hun får mos 2 gange om dagen) 

tros om aften æder hun til og vil have 125 hver 1,5 time . 

samlet på en dag kunne jeg pumpe 2 liter ihvertefald 

jeg kan ikke engang ramme en liter om dagen mere.. 

Tror i af medicin stadig vil hjælpe hvis der er ? For ellers vil jeg ikke gå ned til lægen og be om det og alligevel få et nej 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Vivienne

Jeg har aldrig hørt om den medicin og jeg har haft mine perioder, hvor jeg ikke havde nok mælk. Min læge ville nok selv have foreslået det, hvis medicinen fandtes. 

Det der hjalp mig var øl. Jeg hader øl men tvang mig selv til at drikke en dåse om dagen og mælken kom tilbage. 

Har også købt amme the, men jeg synes ikke det hjalp mig. 

Held og lykke 

Anmeld Citér

12. december 2015

Lyk

Ammete fra en helsekost.

Og måske har du hørt det før, men tag jer en dag under dynen, hvor hun får adgang lige så ofte, som hun vil ��

Anmeld Citér

12. december 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Ammethe, hvidtøl, mælkebomben samt masser af hud mod hud...

Anmeld Citér

12. december 2015

Cirkus1900

Min første søn, havde jeg ikke nok mælk til så han tabte sig. Nr 2, gjorde jeg alt hvad jeg kunne og drak juleøl (hader øl) og spiste noget mysli som skulle være godt for mælkeproduktionen. Ved ikke om det virkede men jeg ammede længere tid og han tabte sig ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.