Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
1 svar
2 synes godt om
12. december 2015

Anonym trådstarter

Kære mødre, jeg har sådan brug for råd eller lidt trøst. Jeg har en skøn søn på 14 uger, jeg har fuldammet ham fra start og det er gået helt perfekt, lige indtil for halvanden uge siden. Han begyndte ikke at ville spise om dagen men spiste så det mere om natten, det udviklede sig til at han fuldstændigt afviser mit bryst og skriger utrøsteligt når jeg vil amme ham. I desperation måtte jeg gi ham mme og det tog han gerne. Jeg tænkte derfor jeg ville malke ud, men de 2 sidste dage har jeg forsøgt døgnet rundt og der er kun kommet knap 200 ml og det ka han jo ikke leve af. Så nu er jeg tvunget til at gi ham mme og jeg må indrømme at det er sindssygt svært for mig. Jeg håber sådan det vender og jeg kan amme ham igen for jeg elskede det og kan ikke rigtig acceptere det skal slutte så brat. Har nogen oplevet det samme og endte det mon lykkeligt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

SPJ85

Det lyder som ammestrejke. Det har jeg prøvet og det er så hårdt! Jeg havde held med at amme ham i søvne el. lige når han var ved at vågne. Forsøg for guds skyld ikke at tvinge ham til brystet - det kan kun gøre det værre.

Min dreng er 5 måneder nu og jeg kan nærmest stadig kun amme ham når han lige er vågnet og når er er trær og skal sove. Ellers nægter han. Men det fungerer godt nu.

læs her http://www.ammenet.dk/wiki/ammestrejke

Håber det løser sig for jer!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.