Hvad er mine odds?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. december 2015

Zara1987

Ingen mens, men negativ test + negativ blodprøve.

Min sidste mens var 29 okt. - Varighed 7 dage - næste menstruation jf. min kalender d. 26 nov.. og min cyklus er 28 dage.

Blodprøven blev taget i mandags (d.7.12).

Jeg har lettere smerter i underlivet som menstruationssmerter, det har været sådan siden d. 5 december. Har dagligt murren og stik/jag i underlivet - i sær i venstre side.

Er det mon bare min mens der er på vej? Synes ikke jeg har følt disse jag/stik op til mens før, men samtidig tester jeg jo bragende negativt - så der er vel ikke noget håb om graviditet, for mig??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

Spiloppi

Zara1987 skriver:

Ingen mens, men negativ test + negativ blodprøve.

Min sidste mens var 29 okt. - Varighed 7 dage - næste menstruation jf. min kalender d. 26 nov.. og min cyklus er 28 dage.

Blodprøven blev taget i mandags (d.7.12).

Jeg har lettere smerter i underlivet som menstruationssmerter, det har været sådan siden d. 5 december. Har dagligt murren og stik/jag i underlivet - i sær i venstre side.

Er det mon bare min mens der er på vej? Synes ikke jeg har følt disse jag/stik op til mens før, men samtidig tester jeg jo bragende negativt - så der er vel ikke noget håb om graviditet, for mig??

Er du stoppet med p-piller eller anden form for hormonel prævention for nyligt? For det du beskriver oplevede jeg meget da jeg stoppede på p-piller, udebleven mens, og så en masse tegn på hvad jeg troede var graviditet! Det er lidt som om kroppen bare "taler til en" helt vildt når man stopper pillen! Plus du slet ikke kan regne med cykluslængde, da kroppen skal finde sig selv først. Så det kan forvirre meget... Men der er selvfølgelig også en chance for at du bare først kan teste positivt sent, men det lyder ikke så lovende når du har fået taget blodprøve hos lægen Men krydser selvfølgelig fingre for den alligevel er der, hvis det er dit ønske

Anmeld Citér

12. december 2015

Zara1987

Jeg har ikke taget p-piller eller anden form for hormonel prævention i 4 år. 

Anmeld Citér

12. december 2015

Miti's mama

Menssmerter uden mens, kan være et tegn på graviditet. Jeg gik i en hel uge og undrede mig over hvorfor min mens ikke kom når jeg havde smerter inden jeg tog en test, og den var positiv. 

Men det kan jo også være noget andet.

Anmeld Citér

12. december 2015

AnnePedersen

Jeg tænker lidt når diverse tests siger negativ om det er æl. 

Nogen ka få mens lignende smerter når de får æl. 

Men håber Da du snart ved om det er det ene el andet

Anmeld Citér

14. december 2015

Zara1987

Mange tak piger. 

Det er desværre ikke ÆL, da jeg også har tjekket det idag. 

Anmeld Citér

15. december 2015

Camilze

Nu er jeg lidt nødt til at være bussemanden, men jeg tror, at din krop reagerer sådan, fordi du så inderligt gerne vil være gravid, jo mere man tænker på det, jo mere reagerer din krop på det, og jeg synes selv - det er rent personlig mening, at det var sværere at blive gravid, da jeg tænkte på det konstant, og min krop reagerede, som var jeg gravid - uden at være det. 

Prøv at skyd tanken lidt ud af hovedet, selvom det er svært. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.